Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 173 ggr
Leffe
0

Vi är etta

Om man går in på Google och söker på "Cornish" på sidor på svenska så ligger vår sajt på allra första platsen av 40800 sidor.
Om man söker med samma ord på sidor från Sverige  är vi också etta av 41700 sidor.
Om man söker på samma ord på webben är vi på sidan 2 på tredje plats av 10200000.
Vi ligger överallt före rasringarna.

Lullan1
0

Vad roligt! Glad

La_Joz
0

Tjoho!!! Vi är bäst! Grattis till alla!!Skrattande

Gittan
0

Grattis. Vilken annonsplats detta är för er som har kattungar och avelshanar

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

Grattis!!!!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Söker man på Cornish Rex ligger vi på första sidans tredje plats av 35600 på sidor från Sverige

Söker man på Rex så ligger vi på första sidans fjärde plats av 588000 på sidor från Sverige

Eine
0

Måste fråga i min okunnighet, är det mest aktivitet här, och är det därför kommer vi upp först?Eller har du klurat ut hur vi ändå ska komma etta??

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

Ja… precis det undrar jag oxå, Eine. Vad är det egentligen som gör att vi kommer först?

Leffe
0

Om jag fattar saken rätt beror det på aktivitet på sajten, hur många som länkat oss och hur många vi länkat samt hur många som söker och sedan går in på oss. Har ställt frågan på Värdsajten

Ditchhiker
0

Grattulerar till Topp1 plaseringen!
Inte illa!

//Tomas

Anna77
0

coolt

Leffe
0

Jag har nu fått veta att inkommande länkar är bra för placering på sökmotor. Likaså bra rubriker på inläggen i forumet

Lullan1
0

Jaha!

La_Joz
0

Spännande! Undrar då givetvis vad en bra rubrik på inlägg är… Kanske att man nämner cornish rex?

Eine
0

Ja, eller* Vi vann Guld!!*Cool

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora