FREDAG 16 April!
… och jag tror att jag har tagit rätt på datumet också! Året är 2010 och jag heter Twiggie. Upp är upp och ner är ner, även om jag vaknade för tidigt…
Det är väl för mycket spännande att tänka på just nu, även om ett askmoln från Island grusar de stora planerna inom en överskådlig framtid 
Men idag är det FREDAG och det kommer att bli en kanonspännande helg!!!! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon.
Har jobbat natten och ska strax hem.
Nu är det långledighet så schemat och det behöver jag verkligen.
#0 äääälskar den bilden! =D
Ha en bra dag.

#0 Åh, gud vad jag älskar den katten! Snart hämtar jag hit henne! Haha! Skulle behöva en varm katt för det är svinkallt här. De har stängt av värmen här…för det är ju vår…eh..ja.
Vi ska bjuda Julias faster och kusiner på blåbärspaj och hemkokt vanijsås. För övrigt är det väl tv och fredagsmys som står på agendan.
Ha en fin fredag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Trött och kliig i ögonen.Inte en bra början på dagen.Får väl ta extra klipiller och hoppas på det bästa.
Funderar på vad jag ska äta till frukost.Någon har ätit upp all mat i kylen.Vi orkade inte handla när vi var i stan häromdagen och det straffar sig nu.Får väl ta en macka i värsta fall.
Stolt ägare till tre La permer
# 1 och # 2 Tack! Hon är ju helt underbar… och # 2 Trots det är det BARA att hämta henne. Any day! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#3 Lider du också av detdär helvettet? Nackdelen med våren. Jag får dock inte ens äta medecin mot det för jag har ju en liten bebis att mata. Allergier är inte kul!
Med Vänliga hälsningar
God morgon denna fina fredag.Alla fem hemmabebisar är tingade och det är underbara människor som ska ha dem.Alla vibrationer känns goda och jag känner mig glad
#3-#5 Synd om er allergiker,jag har någon på väldigt nära håll som också lider den här perioden på året.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#4 I will. Ska bara flytta till större och få tillåtelse att skaffa kisse. Ska bearbeta karsloken för fullt. Jag VILL ha kissekatt snart!
Med Vänliga hälsningar
God förmiddag. Här öser regnet ned - är det sommaren som är på ingång. Det blir en lugn fredag med katterna.
Sköt om er
Hahahah - vilken kissen har!!! Toppenkul bild #1!
Jag skall diskade shpynxen igår och grävde i öronen på den
och gjorde den snygg inför BIK på lördag.
-- Eternity is a very long time --

#9 Det ska bli oerhört kul att träffa Rut imorgon.. Använde du någon disktrasa? Det är som gummi mot gummi och löser smutsen superbra på nakisarna.
Får hoppas det blir några dommare till morgondagen i alla fall…
:)

Goddag!
#0 Läcker bild!
Härligt att våren är här äntligen. Igår provade katterna en ny sele, den var tänkt till Gere men var alldeles för stor. Men den passade perfekt på Mysak istället. Hade önskat en helsvart, men den matchar ju onekligen Mysak hyffsat bra
Jag önskar er en fin fortsättning på dagen!