Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 204 ggr
Leffe
0

God 2007-02-10

God morgon. Kallt ute. Det känns t.o.m. nästan kallt inne. Rexarna ligger i en enda hög på sängen, även terroristen ligger i högen. Ska på födelsedagsfest idag. Sköt er nu allihop

Lullan1
0

God förmiddag!

Hoppas att allt är bra med er idag, själv har jag sovit dåligt IGEN pga värkande bihålor…. Hoppas det går över, annars får jag nog gå till VC på måndag.

Lycka till med din klippning idag La_Joz, jag är nyfiken på hur det kommer att bli!

Leffe, Hur har det gått med Dolce? Bor hon ännu vid din granne?

Ha en bra dag allihopa!

cherish
0

Gomorron allihop!

Börjar smått bli lite addicted här *fniss* så morgonrutinen hittills är att titta in här. :)

Här åker vi strax på födelsedagskalas oxå, till svärfar. Lite mildare ute idag men brr, fortfarande kallt.

Krya på dig, Lullan! Hoppas du slipper VC utan att det ger sig själv …

Ha en trevligt kalas, Leffe!

Lycka till med klippningen, La_Joz - hoppas du visar bild på resultatet sen som Lullan skrev. :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

La_Joz
0

God morgon!

Nu har jag laddat med ordentlig frukost. Om några minuter ska jag åka in till stan och klippa mig! Jag lovar att återkomma med bilder!

Leffe och Cherish, ni får ha det så kul på kalasen ni ska på! Ät lite tårta åt oss andra!

Lullan, du får se till att krya på dig ordentligt under helgen! Det är verkligen inte kul att ligga inne och vara sjuk…

Ha en bra dag!

Eine
0

God morgon alla mysiga människor! Här pågår kattrace för fullt, jag har fått en mugg kaffe, och solen skiner ute! Vad kan man då önska sig mer, än städhjälp,500.000 kr, och doften av nybakat?3 av 6 är redan halva vägen!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexann
0

God eftermiddag! Har just varit på en långprommis med hunden, soligt och 11 minusgrader. Det var verkligen superskönt…..gruvar sig för att komma in igen, gubben ligger i vinter-kräksjuka! Känns som om man helst skulle vilja vara ute hela helgen, vill inte ha!!!

La_Joz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha! Då var jag nyklippt nu! Här är före och efter-bild som jag lovade.

Usch! Jag tycker verkligen inte om att vara med på bild!! Men har jag lovat så har jag… 

Före…

La_Joz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var trött på mitt hår som bara hängde. Hade det aldrig utsläppt för det såg så tråkigt ut!

Nu har jag klippt frisyr! Det känns lite ovant, och jag ser nog yngre ut. Men om en dag eller två så har jag nog vant mig!

Efter…

Eine
0

Du är ju en snygging!(både före och efter)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexann
0

Snyggt!!!

La_Joz
0

Tack! Generad

Jag har inte haft lugg sedan jag var 8år. Då hade jag både pufflugg och hög snedlugg. Inte särsilt snyggt! Det är nog därför jag har dragit mig för att klippa lugg igen.

Jag försöker gå förbi spegeln i badrummet då och då, för att vänja mig lite vid den nya frisyren. Tycker fortfarande att jag ser lite barnslig ut i lugg, men det blir nog bättre! Hoppas bara att jag inte behöver hålla på att styla håret varje morgon! Är lite för lat för sånt…

Lullan1
0

Det blev stor skillnad! Men du passar verkligen jättebra i lugg, det blev precis som du själv säger, lite mer frisyr av det även om du var jättefin innan.

Kul att du satt in före och efter bild!

Leffe
0

La_Joz du är jättesöt i lugg

EvaG
0

Gud vad du passar i den här frisyren!woohoo

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

Du är ju ursnygg La_Joz!

Var glad och må bättre!