Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 1145 ggr
Salmissra
0

Billingebygden, Lidköping, April.

Nu är dommarfördelningen ute..

Jag kommer både lördag och söndag med min lilla Juno!

På lördagen fick hon Martin Kabina och söndagen Anne-Gro Edstrom.

Någon som ska dit? =)

Vet inget alls om Marin, någon som gör?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
MyTwiggs
0

Jag ska tyvärr inte dit, det är så mycket annat som händer under våren, både kattungar (förhoppningsvis), ett antal utställningar på annat håll och en utlandsresa som också har katt-tema Flört

Lycka till på utställningen med vackra Juno! Kyss Jag har inte haft Marin till nån av mina vad jag kan minnas…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Xenomorphs
0

Jag tar med mig Rut (SPH). Vättens ungar är för små så hon måste vara hemma med dem istället. Jag tror att vi dyker upp på lördag.

-- Eternity is a very long time --

AnneAlva
0

Jag har inte haft någon av mina katter hos Martin Kabina, men jag har sett hans bedömningar. Jag tycker att han är lite… osympatisk… med katterna. Vill inte skriva för mycket.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

boris1
0

Jag kommer!!!Glad

Eine
0

#5FlörtTyst så kan man säga…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gunki
0

Vilken dag ska jag välja om jag vill se en massa rexkatter? Har visserligen en egen liten prinsessa, men kommer bara som vanlig besökare.  Saga skulle inte uppskatta att debutera som senior (11 år), Måste bara komma och titta när det faktiskt blir utställning på hemmaplan.

Väntade besök av TamlinsMatte i helgendet blir inte så, vilket har sina NAKNA skäl.

Gunki

Eine
0

#8 fråga klubbenFlört

Salmissra
0

På lördagen vet jag att det blir ett par rexar åtminstonde 6 som jag vet på rak arm.

Har dock inte bestämt mig om jag ska åka eller inte än, får se om jag mår lite bättre.

AnnaS
0

Jag kommer och hälsar på någon av dagarna, hamnade visst i stugan ändå. Tänk om jag vetat det när det var anmälningstid…

boris1
0

Är 12 CRX på LÖrdagen och 5 på Söndagen,

Strawberrygirl
0

Jag ska nog dit och kolla i alla fall. Ställer inte själv men ska hålla min kompis och hennes två raggisar sällskap någon av dagarna. = )

Eine
0

#12 Ja se där,det är klara besked!

Gunki
0

# 12 TACK!

Då blir det lördag för min del.

Gunki