Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 882 ggr
MyTwiggs
0

Morrn morrn 14 April!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Underbart väder! Jag är redan inne på min andra kopp te, och idag ska jag jobba. Bland annat ska jag montera och putsa ljusstakar som är såhär vackra!!!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon På att göra listan idag står några matte tal och ett gynbesök.Härlig dag med andra ord.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Hoppsan min dator har tydligen hicka.

Stolt ägare till tre La permer

xantos
0

Vaknade ARG!! Skulle köpt en båt igår å så sålde han den ca 15 min innan vi kom. Å vi som ville se båten på måndagkvällen men då sa han att det va för sent å mörkt å bad oss återkomma på tisdag kväll när han kommit hem efter 17. oo. Å så säljer han den kl 16,45!! Fyy…. jag vet att den som kommer först får köpa men vi ville ju se den på måndagen å det va en sån bra båt å så va det nästan en granne, mkt nära , som sålde den. Det tycker jag är j…ligt fräckt!! Nu är vi åter i båtletar tagen, en inte så rolig värld. Det är tur att man har en katt så att man blir lite glad när man ser honom när man vaknar å att han springer framför benen hela morgonen å jamar glatt, inga ledsamheter där inte :-) !

xantos
0

Nu blev jag gladare. Fick denna charmiga tecknade serie i min mailbox. Alla vi som lever med en morgonhungrig katt känner nog igen oss. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

MyTwiggs
0

Skrattande  Åååh lille Spirre! KyssKyssKyss

Vilka idiotiska båtförsäljare!!!! Skrikandes Fräckt!

www.mytwiggs.com

Salmissra
0

God middag.

Det är fortfarande ofattbart det som hänt men nu börjar de mest hysteriska gråtattackerna lägga sig.

Fick låna min systers kamera igår för att sysselsätta mig med något roligt, Juno fick agera modell.

Salmissra
0

Päls, päls, päls…..

MyTwiggs
0

Juno, lilla älskling! Hon är ju för fin!

Kyss

www.mytwiggs.com

Eine
0

#7 så finSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God kväll!

I dag så har våren kommit hit med vårstädning på vinden, fönstertvätt och så upptäckte jag årets första blåsipporSkrattande utanför köksfönstret. Vi hade snö för en vecka sedan, men nu går det fort.

Ha en trevlig kväll

Eine
0

#10 Mina vårfavoriter! Jag bara älskar blåsipporKyss!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

Visst är de fina!

Om några veckor kommer jag ha en massa sådana, blommande i min trädgård!