Presentation
Kom på att man kanske ska vara artig och presentera sig här på forumet :)
Jag är en tjej på 23 år, jag bor i Uppsala med min sambo och cornish tösen S*Rex Dandy Gafsan. Vi har henne på foder men då hon nu har haft sin kull så kommer hon övergå i min ägo. En av de röda pojkarna från kullen kommer att bo kvar här hos oss, i stamtavlan heter han S*Rex Dandy Red Christmas Heart men tills vardags blir det Elvis!
Jag är uppväxt med katt,hund,marsvin m.m. Dom katterna vi hade var vanliga hederliga bondkatter. Vi hade 2 kullsyskon som hade norsk skogkatt i sig och vi hade även en liten lustig skapelse som hette Pelle, han hette Pelle för att han såg ut som en viss kändiskatt utan svans. Han hade en manxkatt typiska utseende med längre bakben än framben och ja…han såg ut som en renrasig manx men han var född hos en klasskompis och hans mamma va en bondkatt som hade träffat en kavaljer ute i skogen någontans. Dom här katterna är det närmaste jag hade kommit en raskatt till för ca 3 år sen..
Första gången jag såg rexkatter (ca 3 år sen på en utställning) tyckte jag att det va något av det fulaste jag hade sett och jag tyckte att min mamma va knäpp som ville ha en sån! Nu har jag totalt ändrat mig och tycker att bondkatter ser helt knasiga ut
(så små öron…så korta ben..kort svans…
)
Nu har det blivit som så att jag hann före mamma med att skaffa cornish, omständigheterna har varit sådana att det inte har "klaffat" med att skaffa katt för hennes del förrän nu - Ozzy (S*Rex Dandy Nightmare Before X-mas) kommer att bo hos henne och han kommer att få en kompis inom en ganska snar framtid!
www.kickemcattery.se
Välkommen hit och bilder på katterna är ett måste!
Välkommen
:) Det äralltid lättare att kopplaihop en alias med h*ns egna katter än en tråd med en uppfödares katter speciellt när de har varit på foder
Det var en väldans söt röding det där!
Välkommen! Så söt han är med nedfällt öra, nybadad och sur :)
*** Qui vivrqa verra ***

Man gör sitt bästa 
www.kickemcattery.se
Välkommen hit.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Velkommen hit! Herlige katter 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Välkommen hit! Det var skoj att träffa dig, din mamma och de små på BIRKAs utställning.
#13 Tack detsamma :)
www.kickemcattery.se
Välkommen hit!!
Kanske jag glömt att säga att jag gillar Gafsan..
En tuff brud med öronen på rätt plats!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tack Eine! Visst är hon tuff alltid, hon är ju padda ;)
www.kickemcattery.se
Det är jag som är EmyJ:s mamma:-)) Jag har skrivit här på forumet för jättelängesedan, i några trådar om mat. Det var nog före sommaren-09. Gafsan hade jag tänkt till mig själv men ni vet hur det är….ungarna tjatar o tjatar och så får dom som dom vill!! Så jag blev utan….och sedan hände den ena tråkigheten efter det andra hela förra året så det blev ingen katt till mig.
Nu är det nytt år och vi tar nya tag - Ozzy dvs S*Rex Dandy Nightnmare Before X-mas, flyttar hem till mig om ett par dagar och sedan så blir det en till före sommaren om allt går som det ska.
Jag skriver nu under namnet "Feeorin" som är mitt kennelprefix - det ska naturligtvis bli ändring på det. Emely o jag har registrerat ett gemensamt katterinamn S*Kick'Em så jag återkommer med en presentation och nytt användarnamn när båda katterna anlänt.
Välkommen mamma lilla :)
www.kickemcattery.se

Välkomna båda två! Roligt med nygammalt blod. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.