Morgon 12 April!
Jag skriver inte god morgon även om det är det jag vill önska er alla. Här är allt i sin ordning och allt är lugnt men idag tänker jag på en vän som har mist en älskling.
Solen skiner och jag har mycket att göra.
Ta hand om er!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Ja - morgon är det - livet är hårt och orättvist - och mina tankar är hos någon annan idag.
-- Eternity is a very long time --
Våra tankar är troligen hos samma person 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

TS & #1: Det låter mycket sorgligt och jag beklagar.
Mina tankar är hos min nykastrerade kissa vars sår hade svullnat rejält igårkväll och hon får återvända till veterinären idag, som hon hatar. Hoppas hoppas hoppas att hon inte behöver sövas igen men naturligtvis vill jag att hon ska bli bra.
Lite tråkigt, för allt hade gått så bra innan och hon hade blivit riktigt piggelin menmen… Hon äter i alla fall mer än någonsin och det är det bästa med kastreringen, matlusten håller i sig ännu, peppar peppar!

God morgon.
Önskar alla en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis Farmor Eine.
#7 Tack min vän
.Han gjorde allt en fin tjuvparning där hos uppfödaren,obesläktat och allt.Men snart ska jag hämta honom hit så hon slipper bekymret med att han vill para allt som rör sig
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Oj, det verkar mycket oväntat och tragiskt. Som framförts ovan, jag beklagar verkligen.

Beklagar sorgen.Det är alltid lika jobbigt att mista en katt och går det fort hinner man inte riktigt med själv.
#9 Oj,det var tråkigt för dig,jag beklagar verkligen förlusten.Så fruktansvärt fort det kan gå mellan liv och död!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#9 Men stackare, vilken förfärlig upplevelse! Mina tankar går till dig.
*** Qui vivrqa verra ***