Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1225 ggr
LinusCRX
0

Fun board or Bore board ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter mycket funderande hur den nya manicken med mat fungerade så blev det en riktigt kul sak att pyssla med Skrattande

En riktig hjärngympa för våra smarta rexar…

LinusCRX
0

LinusCRX
0

LinusCRX
0

Eine
0

hihi,en aktivitetsbräda som man har till bebisar.Ja inte exakt denna men liknande.Kul.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

#2 precis så gör hans mamma när hon inte fattarFlört

Xenomorphs
0

Heheh vilken rolig grej!

Jag brukar lägga några godisar i en tom toarulle elt. hushållsrulle eller i en tom lampkartong.

-- Eternity is a very long time --

Spotless
0

Kloka katter!

[Silkwaves]
0

Tihi! Gillar uttrycket hos Charlie i bild #2 Det riktigt syns hur han tänker :-)

LinusCRX
0

De har väldigt skojigt och de kloka alla tre! De har kommit på hur det fungerar. De är nog slut just nu på Värmdö…. jag tog den sista… :-(

Mona22
0

oj! vart får man tag på en sån? vi köpte en boll man lägger godis i som de rullar runt på golvet och den är jätteskoj.

rexmamma
0

Dom är så söta dina killar !

Våra vuxna får bara mat på "aktivitetsbrädan", ja inte blötmat då Skrattande. Det hindrar kastraterna att äta som grävskopor. Allihop verkar gilla det nya sättet att äta. Det ger lite extra sysselsättning också.

LinusCRX
0

#10 Jag hittade min efter tips på Djurmagazient i Gustavsberg. Har bollen också och Linus tycker den är jättekul. Spike har börjat komma på hur den fungerar och Charlie förstår inte alls… Men Fun Board förstår alla tre och verkar tycka det är skojjigt… eller så är det bara jag som tycker det ;o)

Swift
0

Jag bara älskar fun-boarden!! Hetsätarkatten har inte kräkt på hur länge som helst! och jag har provat mycket… dessutom får de ju perfekt aktivering! Det tog några dagar innan de fattade att de fick jobba lite för maten, men nu är det full fräs efter varenda bit som dribblas ner på golvet. Bra att man kan fylla brickan med mycket mat också, ifall man ska vara borta lite längre.

MyTwiggs
0

En sådan ska skaffas! Mina får ju en del BARF, men även torrisar som alltid står framme. Jag måste skaffa en sån här! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Pus-
0

Hehe, fine bilder! En sånn skal jeg prøve å få tak i også. Så den i bruk hos Rexmamma. Absolutt noe for Terri!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

hecajon
0

Vilken smart grej för att aktivera katterna och att få hetsätar katter att äta långsammare.

Tyvärr så fanns ingen DjurMagazinet affär i närheten av mig men jag hittade att beställa en Funboard här:

http://www.swecat.com/trixie-fun-boardaktiveringsbrada-for-katt

rexmamma
0

Det var det värsta vad den var dyr hos SweCat.Rynkar på näsan  Jag har för mig att vi betalade ca 325:- för vår på Djurmagazinet

Eine
0

#17 uj så dyrt det ocksåObestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
0

Jo den är dyr, men en av de bättre grejer jag köpt till mina missar faktiskt.

Köpte en löjligt dyr aktiveringsbana med boll från Swecat (ja typiskt impulsköp… )och det var dumt - ingen av mina katter vuxna som kattungar tycker att den är det minsta rolig….

LinusCRX
0

Jo dyr är den, men är värd varenda krona! Bra hjärngympa! 495 fick jag betala.

miano
0

SkrattandeFina bilder.Katterna verkar ha roligt.Min fodervärd har en sådan åt Prinsessan och hon gillar den jättemycket.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

hecajon
0

Så typiskt! Jag beställde en via Swecat och fick hem den i onsdags(100407) men inga av mina katter är ett dugg intresseradeRynkar på näsan men jag har ju samtidigt Orientaliskkorthår och inte CornishRex, det kanske beror på detSkrattande

Så är det någon som är intresserad av att köpa min, billigare än i butik, så skicka gärna ett PM eller ring mig 0155 30436. Garanti och instruktion finns ju självklart kvar eftersom jag precis fått hem den. Det perfekta vore ju om man kunde lämna över den på en utställning eftersom den kostar så mycket att skicka som paketet.

Swift
0

#22 det tog några dagar innan mina katter fattade att de fick jobba lite. jag la även blötmat på brädan, på blev det fart på tassarna :-)