God morgon 8/4 2010
God morgon på er. Här hemma är det lungt. Jag väntar bara på att affären ska öppna. Teet är slut hemma. Hoppasni allihopa får en bra dag.
God morgon!
Här skiner solen och jag mår mycket bättre!
Jag ska förbereda inför morgondagens stora fest och det ske bli så otroligt kul att få hit alla vänner!
Det är tur att man slipper ha el-firman här imorrn! De får hålla på bäst de vill idag, imorrn ska det vara fördighackat! Dessa elektriker!
Ha en förtjusande dag, allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon.. Sitter här och hostar ännu, nedrans förkylning som inte vill ge med sig, inte ens efter penicillinkur…
Hur som helst så säger jag grattis till ännu en trevlig forumist som fyller idag: Cherish!!! Grattis grattis!!

God förmiddag
Här är det full fart.Har just röjt av i köket och nu puttar köttfärssåsen och köttbullsmeten står och sväller.Om en stund blir det lite mer kaffe och sen ska jag ut och sy lite.Vid två tiden ska vi hämta upp ena dottern lämna kattsand och köra lite saker till tippen.Sen ska det handlas mat och ikväll är det kursdags igen.Så det finns saker att pyssla med hela dagen.
Grattis till dagens födelsedagsbarn Cherish.
Stolt ägare till tre La permer
Sitter här och försöker att vakna. Är så seg idag.
Grattis Cherish
.
God morgon eller förmiddag.
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vaknade fyra i morse efter två timmars sömn. Gick upp, men somnade om på soffan med teven på och har nyss klivit upp
Grattis Cherish
Sköt om er

Nu är det mesta gjort av det som skulle göras idag.
Stolt ägare till tre La permer
Jag borde sätta igång med brödbaket… 
www.mytwiggs.com

God kväll!
Har haft en vän på besök och varit på BVC med Julia. Stackarn har sådan magknip att hon har hållit oss syssesatta här i nåra dagar.
Twiggie, jag är så avis! Skulle också vilja vara med i morgon…men ja tror att Julia är liiite för liten för att gå på en så stor fest.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#9 Stackars lilla Julia och stackars er
,kanske du ska undvika viss mat?Allt går ut i mjölken(om du ammar)Vissa barn blir dåliga i magen av att mamma äter lök,bönor,komjölk etc.
# 9 Nejmen stackars min favorit-lilltjej!
Hoppas hon mår bättre snart! Nästa gång vi ställer till med storpartaj så får ni förstås vara med!
Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli! 
www.mytwiggs.com

#10 Något bättre är det idag. Vi kör utenslutningsmetoden.
#11 Vi ska vara med på strandpartyt i sommar i alla fall. Sitta i skuggan och dricka saft….jag och "mother-crew"+ en massa barnvagnar. Haha
Med Vänliga hälsningar
#12 choklad kan också vara en bov..

#13 illa. hur ska man klara sig utan det 
Med Vänliga hälsningar
#14 man får drömma om det och titta på bilder

#15 ja, det är ju bara några månader. 
Med Vänliga hälsningar