Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 619 ggr
Salmissra
0

God morgon 9 e April

God morgon alla glada!

Har nyss gått upp och ska snart åka med nakenfisen till hennes farmor, hon ska på weekend dit.

Daniel ska till Danmark på träningsläger och Jag och Juno sätter oss i eftermiddag i bilen ner mot malmö och utställningshelg!

Nu har jag för övrigt fått besked!

NY LÄGENHET.

Oh, som vi väntat och längtat. Första juli bär flyttlasset av sisådär 300 meter. :D Då blir det större för oss tvåbenta och en egen kattbalkong och kattungerum för dom fyrbenta.. Underbart!

Ha en bra dag!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Mycket, mycket god morgon med två fantastiskt glädjande mail i inkorgen på mailen, högst kattrelaterade och tämligen spännande! Skrattande

Idag blir det party party här hemma och det finns så mycket att fira just nu, så vi kommer att få festa fram till solen går upp!

Jag mår bättre och ja… life is good!

Ha en härlig FREADG och en strålande helg!

Lucka till på utställningen, J och J Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Tja det enda som glädjer mig idag i denna gråmulna dag är att…. det är min födelsedag!!!Glad

Katteerna har redan uppvaktat mig på sitt vis med blommor… dvs 2 ner rivna krukor…Tyst

MyTwiggs
0

# 2 Grattis!!! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnicaB
0

Jobb står på schemat som vanligt dagtid. Men efter jobbet blir det snabb sväng ut med hästen, hoppas på fint väder så vi kan ta en skogstur efter gårdagens hårda dressyrpass.

I kväll är jag och maken förpassade ur huset, äldsta dottern skall ha filmkväll hemma med 6-7 tonårsvänner. Vi åker iväg till min dressyrtränare och fikar :)

Hoppas katterna inte svimmar över tonårsinvationen!

Lycka till önskar jag Juno på utställningen.

Grattis till #2!

*** Qui vivrqa verra ***

MonicaLagerquist
0

Grattis på födelsedagen

Jag ska se till att komma ut i syrummet och fixa det sista som ska leverarar imorgon i samband med kokardkursen i Uppsala.

Sen väntar på på att min kamratskatta ska kläcka.Dag 61 idag om jag inte missminner mig så det lär väl inte komma några kattungar ännu men nyfiken är man ju alltid så där i väntans tider.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

#0 Grattis till lägenheten
#1 Ha det så trevligt
#2 Grattis på födelsedagen
#4 Klarar tonåringarna rexarnaSkrattande
#5 Det blir måndagmorgon tror jag

Här hemma blir det en lugn dag som vanligt. Ska få hjälp med att hämta medicin och att köpa apelsiner (5 kr/kg)

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Nu har Arcona och jag fått i oss förmiddagskaffet så nu är det dags för lite jobb.

Eine
0

God förmiddag.Lycka till på utställning och allt ni företar er.

#7 det ser gott ut för den lilla PysslanSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

xantos
0

#2 Grattis #0 Grattis till lägenheten

Ha en trevlig fest Twiggy.

För mig har fredagen startat med en rivstart. Vi blev sena i väg i morse å bortåt kyrkan efter att vi åkt ca 7 min så frågade sambon om jag hade låst tvättstugedörren i gårkväll… nej! Åter hem igen. Låsa dörren å så far vi igen. precis i början av Södertälje så är det poliskontroll, blåsa… det va ok men mitt körkort har gått ur tiden ;-( hupp!

då sa den snälla konstapeln att han inte ger mig några böter men jag måste fixa det nya snarast. Nu är jag på jobbet å så ska jag gå tidigare för jag ska åka till Hyckenbergs i Eskilstuna på dressyrkurs hela helgen. Det ska bli kul att pratat häst hela helgen. :-)  

http://www.salbacka.se/

MonicaLagerquist
0

Dagens syarbete klart.

AnnicaB
0

#10 HILFE! Vilken produktivitet! Klart imponerad. Jag har många goda kunskaper - dessvärre är sömnad inte en av dem. Tur att yngsta dottern har MVG i syslöjd :)

*** Qui vivrqa verra ***

Eine
0

#10 Du är alldeles fantastisk! Så vackert!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dragonrebell
0

#2 Grattis! Skrattande haha…vilka snälla kissar du har som uppvaktar med blommor!Oskyldig

lockar
0

#1 Dina målningar är så vackra. Jag gillar den där färgkompinationen.

#10 Har du gjort allt idag. Härliga färger

#2 Grattis

MonicaLagerquist
0

Nej jag har bara sytt tre idag.De andra gjorde jag häromdagen sen blev jag och symaskinen lite osams och behövde lite vila från varandra så idag sydde jag klart.

Gittan
0

God natt. Sussa gott. Här har vi haft mysigt och firat att vårt underbara hockelag vunnit kvalserien. Undrar om det heter kvalserie för att vi fans lider alla otäcka kval innan det är klart. Nu har jag kanske skrivit det på fel sida. So what. Sov gott.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld