Ivar visar vart skåpet ska stå...

Haha. Vilken snäll kille du verkar ha. ;)
Hihi,lite roar *småbarn*.Vilken liten toknisse.Det är ju tack och lov riktigt billiga leksaker
och helt ofarliga.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja, jag har lärt mig att det är det som inte tänkt som leksaker som är de roligaste. Leksaksindustrin måste verkligen ha misslyckats totalt! :-)

3# Jag kan inget annat än att hålla med. Toarullar och kartonger är det roligaste för mina kissar. Eller varför inte skösnören, nyckelband osv.
Hahaha! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Så nöjd han ser ut! Underbart busig. Så där gör min Sissi också. Ser himla kul ut när en helvit nätt katt kommer rusande med en hel full rulle toapapper i munnen, fattar inte hur hon orkar fara omkring med den. Sedan ritualmördas den och strimlas omsorgsfullt till confetti!
Yuppi skulle inte nedlåta sig till sådana grejer minsann - hon gillar dock att stryka sig mot toapapper - en liten fetisch minsann :)
*** Qui vivrqa verra ***
En katt jag hade, en go kille, han brukade ställa sig på bakbenen och "springa" på toarullen i hållaren med frambenen tills hela rullen var slut. Där låg allt papper snyggt i en hög under sen. Något annat var hen inte intresserad av att göra med toapappret 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Haha, han ser så oskyldig ut när han sitter där mitt i oredan.
Kartonger är den bästaste leksaken här hemma, bara att sitta i en kartong är tydligen jättebusigt. Jag börjar skarpt fundera på mina katters intellekt… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#8 Ja man kan undra.Det är mot formodan högt IQ hos rexar med stor fantasi.De kan vända alla utmaningar till det bästa
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora