Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: ett-gott-skratt-förlänger-livet
Läst 676 ggr
limpetimpen
0

Ivar visar vart skåpet ska stå...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någonstans i bakgrunden medan jag och Herman mös i soffan hördes ett märkligt ljud från toaletten…

Ivar tycker nog vi är hemskt tråkiga just idag…"Lite uppmärksamhet tack" var väl budskapet antar jag.

kayarina
0

Haha. Vilken snäll kille du verkar ha. ;)

Eine
0

Hihi,lite roar *småbarn*.Vilken liten toknisse.Det är ju tack och lov riktigt billiga leksakerSkrattandeoch helt ofarliga.Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

limpetimpen
0

Ja, jag har lärt mig att det är det som inte tänkt som leksaker som är de roligaste. Leksaksindustrin måste verkligen ha misslyckats totalt! :-)

kayarina
0

3# Jag kan inget annat än att hålla med. Toarullar och kartonger är det roligaste för mina kissar. Eller varför inte skösnören, nyckelband osv.

MyTwiggs
0

Hahaha! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnicaB
0

Så nöjd han ser ut! Underbart busig. Så där gör min Sissi också. Ser himla kul ut när en helvit nätt katt kommer rusande med en hel full rulle toapapper i munnen, fattar inte hur hon orkar fara omkring med den. Sedan ritualmördas den och strimlas omsorgsfullt till confetti!

Yuppi skulle inte nedlåta sig till sådana grejer minsann - hon gillar dock att stryka sig mot toapapper - en liten fetisch minsann :)

*** Qui vivrqa verra ***

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En katt jag hade, en go kille, han brukade ställa sig på bakbenen och "springa" på toarullen i hållaren med frambenen tills hela rullen var slut. Där låg allt papper snyggt i en hög under sen. Något annat var hen inte intresserad av att göra med toapappret Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Haha, han ser så oskyldig ut när han sitter där mitt i oredan. Skrattande Kartonger är den bästaste leksaken här hemma, bara att sitta i en kartong är tydligen jättebusigt. Jag börjar skarpt fundera på mina katters intellekt… Tungan ute

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

#8 Ja man kan undra.Det är mot formodan högt IQ hos rexar med stor fantasi.De kan vända alla utmaningar till det bästaGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora