Vampyrerna och Lilla Mi
Tiden går fort när man har roligt. Tänk att mina småvampyrer redan är 12 veckor och nytillskottet här hemma. Gobi och Stens kärleksbarn Just Me (Lilla Mi som vi kallar henne) är 1 vecka idag.
Lilla Mi ser just nu ut mest som en stoppad korv. Hon är väldigt ompysslad av kattmamma, mormor och morfarsmormor samt de två små vampyrplastbröderna. Var orolig för henne i början
Gobi inte ville veta av den lilla ynkliga saken….men som tur var kom vi på tricket och det var att släppa in hela kattfamiljen… Nu diar vampyrerna och Lilla Mi tillsammans…
Så söta. Tur att vamperer är så snälla
Tur att det finns syskon och andra vuxna

Härligt att det fungerar så bra
Stolt ägare till tre La permer
Ja jag är så tacksam att det verkar funka. Glad för varje dag.
Har jagat mina 12 veckors med kameran och det verka omöjligt att få bra 12 veckors bilder… till slut fastnade Claude eller Janne som han kommer att heta i nya hemmet och jag har så få foton på honom där han ser ut som han gör i verkligeheten och inte bara heltokig :-) så här kommer lite fotobomb på honom:
Svartingen är superfin och lillungen är bara så söt!!!!! 
Vilken goshög!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Så skönt att ni hittade en lösning! Ser ju urmysigt ut att få bli ompysslad av "brorsan". Fina bilder på Janne & Godric
vilka underbara bilder!
herregud vilken söt liten Mi!! underbar mössa hon har :-) ska det vara vitfläck, ska det vara med mössa :-)

så fina bilder! Vilken ynnest att få två busiga brorsor som ser efter en när man är liten. Ni verkar ha en underbart härlig katt-familj hos er.
Så fina de är tillsammans!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#1 Hur underbar kan en bild bli? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Så skönt att det har gått bra med lilltösen så här långt. Vampyrerna är underbara förstås och Mi är bara sååå söt 

Så söta dom är ihop!
Jag är ju svart för solida svarta och godric är jättefin!
Lycka till med lillan :)
Men guuuud! Jag dööööööör av förälskelse!!!! 

Jag har full förståelse för att du kapitulerar med all kraft! Det finns ingen plats för kritisk granskning! 

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#17 visst ska man vara kritisk,men ibland är det ingen idé…det blir bara nästan hjärtstopp och så faller man handlöst.Det kan ju inte vara fel heller..vi har ju en underbar hobby som ska vara fylld till bredden med kärlek och glädje over våra små och stora.Ursöt liten pilutta!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det sötaste jag sett på länge. En sådan liten alien