God morgon 7 April
Idag ska jag en sväng till Katrineholm för att handla inför helgens stora vårfest som ska hållas här hemma. Det kommer att komma vänner från när och fjärran och vi ska ha sååå kul! Jag känner mig något bättre idag, så jag ska nog vara kurerad tills på fredag!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon.
Nu har jag bestämt att vintern är slut.Nu åker vinterdäcken av bilen.I övrigt så ska den här mulna kyliga dagen innehålla sömnad och div fixande ute i syrummet.Har bestämt mig för att sy en massa av de stuvbitar som samlats på hög.
Katterna är lite sura för att jag inte har öppnat dörren ut men det blir ju så kallt inne med dörren öppen.
Stolt ägare till tre La permer
Godförmiddag… jobb jobb jobb är ungefär detenda jag harpå schemat just nu! Katt bäsarna är ÖVERALLT hemma så det är liv i luckan må jag säga! 

Förberedelser för styrelsemöten och min kattutställning förkattungarna i slutet av april gårpå förfullt…
Hm hur ska man frakta 5 vilda 12 veckors bäsar med mamma från stockholm till Göteborg i bil.. får nog skaffa två stora kattburar såman får platsmed pottor i dem.. Först ska jag ta mig upp till Märsta för att komma till bilen som tar mig till götebprg..men det blir ett annat problem…kan ju inte ta min bil eftersom då blir familjen hemma strandad utan bil den helgen… och vill ju helst inte åka kommunalt med packning och 6 katter…

God morgon!
Jag har massor att göra idag men framförallt springer jag här och väntar på att fraktbolaget ska ringa och säga att dom snart är framme..
Katterna ska självklart få ett nytt klösträd! Vad konstigt att en sådan enorm högtid kan motivera så stora påskägg till katterna.. haha!
Annars är det skola som gäller och lite packning inför helgen.
Ha en bra dag!
Blev väckt alldeles för tidigt av att huskatten stod på sängen och spinnande slickade mitt skägg
Sköt om er
#4 Ville Lilleman ha mat?
Nu är jag ledig - två hela dagar. Funderar på att besöka ett gäng katter i Solna, men nu ska jag först och främst ut och fylla på kylskåpet. Hoppas ni får en bra dag allihopa.

I morse lekte Babsen precis som om hon inte alls blev kastrerad igår. Gör vårt bästa för att hålla henne i sovrummet där det är minst chans för henne att hoppa upp och ned men så fort dörren går upp….
Plockade ner henne från en byrå det sista jag gjorde innan jag lämnade hemmet i morse. Att hoppa upp och ned från saker är liksom det livet verkar gå ut på för Babsen, inte lätt att hålla henne från det men sängen är inte äns en halvmeter hög så sovrummet är bästa tänkbara alternativet just nu. Men jisses….
Precis hemkommen från jobbet, börjar bli less på söliga vägar (läs skogsbilsvägar)
Vill gratta en kär vän och glad forumist på hennes födelsedag idag… Grattis Dragonrebell!!! Hoppas du haft en fin dag!!!!!
#5 någon vi båda känner kanske
#6 smärtlindringen satt nog kvar lite,men de är rätt tuffa.
#7 ja men fy,de är både sliriga och blöta.
Grattis Dragonrebell!Hoppas du fått många och fina presenter
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#7 & #8 Tack så mycket
. Jodå…grejer har jag fått och god tårta…och en överrasknings kaka med posten
.

Tackar.