RESULTAT BIRKA
Nyss hemkommen.Trött men nöjd.Stella tog sitt cert och blev SP.Hon förlorade nomet till en burmilla men det gör mig inget alls.Det är Stellas dag idag ändå.
De andra som var där får väl berätta själva hur det gick för deras katter.Men det blev en del skumpa idag.
Stolt ägare till tre La permer
GRATTIS Monica och Stella! Vad kul att det gick vägen. Pussa på duktiga Stella från oss!
Grattis, grattis!!

Min älskade Prisma tog sin SC-titel idag och lille sonen Xerxes blev Champion och BIV, jag sitter nöjd!
Grattis igen Monica till Stellas titel!
Grattis Angela!!

Min Cello tog sitt första CAP och sonen Vilde fick EX1.
Grattis till er andra och de fina titlarna!
Grattis Prisma, Xerxes och Cello!

Attans att inte Xerxes inte blev nom.
Grattis ännu en gång alla ni som fick fina resultat idag.
Grattis Monica till lilla söta Stellas SP!
Grattis alla ni andra med!
Grattis allihopa
Grattis

#8 eller hur!?
Där hade jag tur, tack för hjälpen!
Kisi tog CAC och Zoopie Ex1 igår 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

IC S*Jazz-Annas Charleston fick sitt första CAP igår och blev nominerad. I panelen fick han lika många röster som en europé och en skiljedomare gick in och valde europén. Gjorde ingenting, den europén blev DSM så att få några röster ändå var inte illa 

Grattis till er alla,och alldeles särskilt till er vars katter tagit höga titlar!Det är mycket arbete och åka som ligger bakom en Supreme-titel!
Och det visar att katten håller för höga poäng som vuxen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis!!!!!!!!!!

Monica, vilken fin bild!
Eine, tack!
Idag tog lilla Tosca sitt andra CAGCIB, hon skötte sig superbra hela dagen och jag är mer än nöjd!

#18 Grattis till Toscas cert.
Åh vilken fin bild på Stella!!!
Idag var Spike på utställningen och han var den enda kl11 som blev upplockad till nomineringen. Han fick Nom:et, men var jätteblyg och fundersam i panel. Han skötte sig toppenbra och kände sig i alla fall trygg hos sin snälla assistent. Jag är jättenöjd med dagen!
#18 Grattis till certet och jättekul att se dig!!!!
Grattis igen till er som tagit cert och annat idag.Och STOOOOORpus på lillnosen till Spike.Är jag stolt eller….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#20 Åh Grattis Monica - är så glad för din skull! Tänkte nästa titta in i dag när vi passerade Märsta vid lunchtid, men hade lite för mycket hemlängtan. Tänkte på er i alla fall.
Grattis alla ni andra med!

Idag blev IC S*Jazz-Annas Charleston BEST IN SHOW kastrathane!! 
Vi fotade Zoo med den söta påskrosetten, inte lika flådig som stellas, men söt, eller hur?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

En sån fin påskbild.

Grattis till alla resultat och ett extra stort grattis till Martin som tog BIS:et!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.