Pixie fay missar 7 Veckor gamla
Här kommer lite nya bilder.
Först en bild på hela kullen - inte lätt att fånga dem alla på samma kort!
Aragorn, Choklad spotted, vill gärna finna en matte/husse att skämma bort
Men du lyckades!! Fina mönstrade småmissar, verkligen.
Jag lyckas knappt fånga mina två på bild denna gång så jag är mäkta imponerad
Astaldo, Svart spotted. vill också gärna finna en familj att skämma bort!
#3 kan säga dig att det togs mer än 300 bilder innan jag kunde plocka ut dessa som jag har här nu!
Andromeda, Svart Tabby. Meda kommer att stanna hos mig.
en till på Meda. Hon vill liksominte vara still och posera :) skulle bara busa!
Avathar, röd - den lilla charmören. Han letar också efter sitt bästaste hem att leva livet i.
en till på Avathar sovandes
en till. tycker detta är en underbar bild. Enya verkligen månar om de små..
och sist Atheles, Svart spotted. Vill också ha ett alldeles eget hem att bli bortskämd i :)
ett till på atheles.
så! nu ska jag inte trötta ut er mer med bilder för den här gången :)

Underbara bilder 
Medea se ut att vara väldigt busig 
Psssst denna faraohunden behöver du egentligen inte, vad … det är bättre att du skicka henne hit 
#13.. Du får ta och komma förbi på en fika nästa gång du är i Stockholm.. Jag har två Faraohundar att bli förälskad i 

#14… detta är sååå farligt…
rexar och faraohundar…
hmmm eleganta kroppar, höga ben och stora öron… Paradiset ju 
jag ska komma ihåg inbjudan 
Finingar
men Aragorn och Avathar….
#15 Ja man kan ju bara ha de bästa hund och kattvärlden kan erbjuda hemma! Jag har alltid tid för en fika 
Sötskruttar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
sötnosar! Jättefina actionbilder på Andromeda! 

Søringene 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
# 19 tackar :) Jag lyckade inte få någon "finbild" på henne, hon vägrade sitta still och titta in i kameran :D, hon bara flänger högt och lågt denna tjejja :)
#21 Hon behöver inte göra sig till,hon ska ju stanna den lilla sötpricken!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Så fina de är.Kan inte bestämma mig så jag tar hela grabbhögen.
Stolt ägare till tre La permer

!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Alex - Vilka fina bilder och vad fint de ser ut att utvecklas. Bilderna med stor hund - liten kattunge är så himla söta! Jag vet ju själv hur stolt och glad man känner sig över sin hund (sina hundar) då hon/han är så fin med kattungarna, hjärtat vill liksom hoppa ut ur kroppen, det sväller och får inte plats.
#25 tack!!
, Jag har hur mycket bilder som helst på Enya och bäsarna. Enya har fått för sig att det är hennes små valpar så hon månar och donar :) Saga däremot tycker att de är ganska äckliga.. men hon har heller aldrig haft valpar..
Jag tycker de små underverken utvecklas riktigt fint jag med! så jag hoppas att någon av intresenterna kommer vilja ställa ut också.. men viktigast är ju att finna bra hem, fast önska kan man ju :D..
Hepp Nu har Astaldo funnit sin bästaste matte i hela världen
.
Nu behöver bara Aragorn, Atheles och Avathar finna sina hem .. Avathar har en intressent så vi får se om hans bästaste har bestämt sig till fredag 
en bild på astaldo :)
Grattis Astaldo
vad fina de är!!!!
Gillar kortet då det ser ut som han skrattar
#30 ja Aragorn har många härliga miner :) Speciellt när han sover.. då ser det ofta ut som han skrattar :D.. Jag får tolka det som att han har en bra barndom ;)

10# Åh tass mot tass. Man smälter verkligen. 
Nu så har Aragorn och Avathar funnit sitt bästaste hem!! Ett underbaart par från Gotland tar med sig båda grabbarna dit 
Anki - Silkwaves! Stort tack! och tack för stöd och råd. Hoppas vi ses snart igen om inte annat kanske jag följer med Ann-Marie på fler utställningar!
#33 Det var bara roligt! Dina kattungar är jättefina och jag är säker på att de kommer att göra nya familjen helt överlyckliga! Absolut vore det kul att träffas igen och prata lite mer, blev ju lite hastigt häromsistens.