Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 412 ggr
MonicaLagerquist
0

Tidig morgon 3 april

Sitter med en  kopp kaffe,straxt kommer bilen som ska hämta mig för vidarebefodran till Märsta.Minus 3 grader kallt ute hoppas att det inte är halt.Håll tummarna för oss idag.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Har precis duschat, jobbar hela helgen!

Lycka till alla som ska på utställning idag!

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Vackert påskväder idag!

Vi ska ut till landet och fira med släkten. Alla är så nyfikna på lilla Julia!

Hoppas ni alla får en härlig påsk och att utställningen går bra!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Avots
0

God kväll!

Precis hemkommen från 4 dagars Stockholmsbesök som avslutades med Birkas utställning i Märsta i dag. Vi gick inte till final och fick därför åka redan kl 14. Det hade ju varit roligt att gå till final men väldigt skönt att få komma hem tidigtObestämd.

Jag är nöjd med mina katters resultat. Cello fick sitt första CAP och mycket bra kritik även om domaren tyckte han var en lite liten hane (och det är han ju). Vilde som är dryga 9 månader fick Ex1 och även han fin kritik, han var uppe för nominering men blev slagen av en Britt.

Hemma var det snö på marken solen sken och fåglarna kvittrade för övrigt en härlig tystnadGlad som nästan går att ta på.

Ha en fortsatt trevlig påskafton

[Silkwaves]
0

God kväll! Har haft en härlig dag hos släktingarna i Norrland men har akut hemlängtan till man och katter och vår nyfödda lilla skrutta ( av modell katt förstås) . Ibland måste tvåbeningar prioriteras före fyrbeningar, men som tur är är min gubbe fantastisk med katterna. (Ja han fick stanna hemma..)

#3 Å så BIRKA har tidig hemgång denna gång med? Så undrerbart bra. Jag skulle ställt i morgon men fick tyvärr prioritera om (som jag skrev ovan). Nåja det kommer alltid nya utställningar. Grattis till resultatet och det är ju bedömningen som är viktigast ju.