God Morgon Långfredag
Solen skiner men det är ett par minusgrader och frost på bilen.Vi ska in till stan oah handla påskmat idag plus att vi ska hämta upp Stella som ska med till Märsta imorgon.Full fart med andra ord.Hoppas att ni får en trevlig långfredag
Stolt ägare till tre La permer
I dag ska jag åka till Märsta och hälsa på en skogisuppfödare. Här är det soligt. Rexarna busar, till och med de två gamla. Skogisarna tar det lungt
Sköt om er
Solen tittar fram genom diset. Hoppas det blir en fin dag.
Lycka till för er som ska ställa i helgen.
Får nog ta en tur till affären idag också
Ha en bra påsk, ät inte för mycket godis.
#2 För mycket godis. Jag har 3 kg att tugga på
Morrn morrn! Här skiner solen! Idag ska vi packa inför morgondagens utställning 
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God middag!Aj aj,jag störtade på vägen till Blåkulla och har liiiite huvudvärk idag.Nå jag kom ändå fram.Här är lugnt och skönt,det finns inget godis alls,men det gör inget för jag har ätit godis i 60 år
.(Fick smaka på min första chokladbit när jag var 4 år.)
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Härlig dag vi fått idag! Plockade fram min vårjacka och jag kan ha den! Otroligt efter allt saftdrickande och barnafödande. Ajöss till Twiggies skrikgröna skidjacka som hållit magen varm hela vintern. Nya tider nu!
Fika med kompis i hennes nya lägenhet. Spännande! Sen ska jag bada bebis och fredagsmysa framför talang.
I morgon bär det av ut till landet och påskfirandet!
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God morgon!
Här är det jävligt förkylt och hostigt. Mitt vänstra ögonlock gör ont och är svullet och Pms har jag också. Ingen rolig långfredag här inte.. haha!
Hoppas ni andra har en lugn och skön dag!
# 7 Men kära vän! Bli frisk! Vi måste dricka vin och snacka skit! 

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#7 Långfredag är lidandets dag,det vet du väl?
fast jag tycker synd om dig,det låter inte roligt
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora