Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 223 ggr
EvaG
0

God morgon 8 februari 2007

God morgon. Kan glädja er (nu var jag ironisk) att det är kallt ute, men jag ska krypa ner i min varma säng. Sedan ska jag till tandläkaren och då är den sköna dagen plötsligt som bortblåst. Ha en bra dag nu alla.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Javisst är det kallt ute, men rena sommaren jämfört med samma tid i går. Jag ska ivåg och jobba och ville inte kliva upp från den varma sängen. Men plikten kallar. Sköt er nu

Gittan
0

Morn, morn. Ska ut med hunden nu en stund. Sedan är det dags för morgonsysslorna med katterna och skicka iväg barnen. Sedan tar jag det lungt. Ha det nu.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

God morgon!

Jag har ännu inte kommit iväg till jobbet fast jag börjar vid 07,00. Jag sovit jättedåligt i natt, det måste bero på min förkylning. Jag har varit upp mer än vad jag legat i sängen. Så jag ringde till jobbet och sa att jag kom senare idag, alternativet var ju att sjukskriva mig hela dagen, så det var ok. Skönt! Glad

Det är fortfarande kallt här också, men det blir en vacker dag idag! Himlen är blå och solen har börjat visa sig!

Ha en bra dag!

cherish
0

Gomorron alla!

Ja, idag är det ju vårvärme jämfört med igår! *skrattar* -11 bara jämfört med -21 igår, det blev faktiskt -25 som kallast. *brrrr*
Har varit uppe med lilltjejen i natt då hon kräkits och är jätteförkyld så jag får vara hemma med henne idag, övriga familjen har kommit iväg till skola och jobb. Blev väckt av maken i morse som dämpat berättade att vår vita mus Nils inte klarat sig … Gråter Efter frukosten ska jag berätta för lillflickan …

Ha en bra dag!!! Och Lullan1 - krya på dig!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Inlägget är låst för nya kommentarer