God morgon den 31 mars!
God morgon..
Idag är det mars sista dag och nu kan vi väll alla vara överens att vårmånaden börjar? 
Idag ska jag, kors-i-taket, åka till Ullared och shoppa lite. Jag måste handla lite nödvändiga tros-strump-och-strump-byxe-saker.. Det finns ju en hel del riktig skit där och jag brukar alltid komma hem med massor men idag får jag allt hålla i stålarna.. ;)
Ha en bra dag!

God Morgon.
Hoppas att ni har en bra dag.Här hemma väntar jag på att jag ska drabbas av stäädenergi det ser ut att behövas.
Katterna far runt så att man skulle tro att de har betalt för det.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Här är det fortfarande tungt i skallen! 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Twiggy UNDERBAR Tavla!!! skulle vilja ha.. men har tyvärr inte det inräknat i min budget! denna tavla tilltalade mig i både fag och uttryck!!
God förmiddag!Jag fortsätter att tvätta trasmattor,blev nog inspirerad av någon solglimt..
Bild på mönstrade killen och mönstrade tjejen i min kull född 17 februari.Den visar mer svårigheten i att fånga 5-veckors ungar i snygg pose på plåten,än hur mina ljuvliga bebisar ser ut
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#2 Den tavlan skulle jag vilja, tilltalar mig mycket.
Idag har jag varit på SÖS och tagit stygen, har varit fundersam över hur man har sett ut under gipset. Det har läkt ihop jättebra. Ska ha gips i två veckor till.
Fina kissar.

#7 Så bra att det har läkt som det ska.
Min dotter fick vattkopper när hon hade armen i gips.Det är en kombination man bör undvika.
Stolt ägare till tre La permer
# 7
Den är såld till Californien
Det kommer fler! Var så säker på det 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com