God morgon den 29 mars!
Guten Morgen!
Då var långledigheten över och ny arbetsvecka ska påbörjas… Dock har jag gått upp mycket tidigare idag eftersom sphynxen löper och det inte blivit så värst god sömn.. Oj oj vilket humör hon har! Stackars liten…
Förutom jobb i veckan så blir det tyska plugg för hela slanten…. Uscha!
Ha en bra dag allihopa!
God morgon! Här är det också tidigt morgon, men mest eftersom R skulle upp till jobbet. Det känns lite motigt att gå upp tidigt nu innan man har vant sig vid sommartiden.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Trist och grått väder.Så snart klockan passerat 8 ska jag ringa och boka en tid hos ögon.Tyvärr kan vi inte samköra Idas IKEA behov idag eftersom att hon har föreläsningar men vi kan ju lämna tillbaka katterna så får vi ta IKEA imorgon.
Stolt ägare till tre La permer
Ja fy vad gråmulet det är idag - och mörkt. Nu när man vant sig vid att det är ganska ljust klockan 6 så var det helt plötsligt mörkt igen……
Man får väl glädja sig åt att det är ljust när man går hem på eftermiddagen istället, även om jag tror att vi kommer att ha lika mörkt hela dagen idag.

-- Eternity is a very long time --

Fick tid hos ögon redan 9.30 så nu blir det lite kaffe och sen drar vi.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Här var det inte mörkt, utan vitt, det snöar igen
.
I dag måste jag fixa burklädsel och packa inför lördagens utställning. Även få hit takläggare för att titta på mitt tak så jag kan få en offert, det blir nog inte billigt…..
Ha en bra dag!

Måndagoch jobb igen, helgerna går fort. Mycket skriva på jobbet men har snart fört in alla mina kontakter i datajournalen. Skönt, för det är mer jobb första gången man för in men sen flyter det på.
Trivs med att det är fyradagars vecka, ska inte bli tokigt alls med påskhelg sen.
Mina nära och kära börjar påminna mig om att det är dags för 30-årskalas ommen månad. Är inte mycket för firande och hade gärna åkt bort men har liksom inget lämpligt att åka till.
Önskar tips på "enkla" men skojiga kalas som inte kräver för mycket förberedelser.
Väckt av hungriga katter som tyckte jag misskötte mina uppdrag när det gäller deras service. Nu sover de och jag sitter här.
Sköt om er