Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 603 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 27/3

Tänk att det redan är lördag.

Huset fullt av katter eftersom att dotter och svärson är ute på äventyr så deras/mina katter är hemma en sväng.

Mina ögon är på vrången idag.Jag har inte speciellt ont men en väldigt dimmig syn.Jag som har massor att göra idag.Har redan lyckats slå sönder ett glas som jag inte såg .Men det är väl bara att härda ut.Tur att jag har synhjälpmedel till datorn  och det som ska sys till nästa helg redan är sytt.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.Jag är på väg österut,synd att det inte utlovats sol,det hade varit skönt i lä på däck.Men konferensen kanske blir desto bättre.Katterna ligger i högar ,det enda som lyssnas efter är *mat-och sovklockan*.Särskilt matdelen då..Kyckling? Köttstrimlor?

#0 Du förtjänar verkligen friska och pigga ögon,nu måste det bli bättre!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
0

God morgon!

Jag har nyss vaknat och *peppar peppar* så känns det som om min förkylning är liiiite bättre idag.

Sphynxen hoppar just nu runt som en tokig i fönstrerna och jagar kråkor som är utanför, mysbollen har krupit under mitt täcke och snarkar.. Mysig lördagmorgon!

Söt bild Eine :D

Salmissra
0

Ooooh!

Idag eller imorgon blir det att titta på ny lägenhet..! Större, nyrenoverad och med helt egen trädgård. Önska oss lycka till!

Katterna hade kunnat få en helt egen kattgård..

Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!!

Salmissra
0

Dom där hemska människorna tyckte inte om katter så det var ju typiskt!

Jag vill inte bo där om inte mina bääääbisar är välkomna! Fy!