God morgon 24 Mars 2010!
Jösses! Det är inte klokt så snabbt tiden går! Nu är det faktiskt vår-slaskigt och trots det mulna vädret känns det verkligen som att vi går snabbt mot värmen och ljuset! Snart kommer jag att få sätta mig på en stubbe i skogen och plocka vitsippor med tårna, något som jag liksom bara måste göra varje vår 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Solen skiner som om den har betalt för det.Idag kommer mycket snö försvinna.HURRA!
Stolt ägare till tre La permer
God morgon.
Kattungarna far omkring som myggor i en myggdans och jag bara njuter..men krukväxterna tar stryk,för nu kan man ta sig upp till fönstret
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Här skiner inte solen men det är uppehåll!
Nu är nästan all snö borta på innergården så jag ska nog ta en tur ut sen och sopa bort allt grus så mina töser slipper trampa på det när vi är ute!
Förutom det så kommer all min tid att tillbringas framför datorn i pluggandets tecken.. Har vart mycket kattande och jobbande så nu måste jag ta mig i kragen.. Pjuh!
Ha en bra dag!
Ps. Är det någon här som är bra på tyska och vill ge en hjälpande hand till mig som veeerkligen inte kan någonting så får ni mer än gärna hojta till! :)

SOL å värme in i huset! Men nu äntligen så har sotaren varit hemma hos oss å provtryckt våra nyinstallerade skorstenar så att vi kan elda å ha hög värme å mysfaktor hemma hos oss. Spirre älskar att ligga framför brasan i sin lilla korg å bara njuta av värmen. I lördags så brände han sin tass när han hoppade upp på Vikingspisen när det var eld i den, inte mkt hoppas jag men han skrek till, så fick jag spola den i kallt vatten. Jag hoppas att han lärt sig. Men innan detta hände, när sotaren varit där å bara provtryckt å endat jättelite då lade han sig på spisplattan.Bilden blev gullig

Ljuvligt väder ute.Har varit ute och hjälpt våren lite.Dvs skottat fram gatubrunnen så att smältvattnet kan rinna undan.
Stolt ägare till tre La permer

God dag!
Härligt droppande och drippande ute
Solen skiner och värmer, jag var tvungen att ta av mig mössan!
Katterna är på upptäcksfärd på övervåningen.
Ha en bra dag!

#4 Åh vad fint! Hoppas lilla tassen blir bra och att han lärde sig på sitt lilla misstag 

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#8 Tack kayarina för en fin bild på stumpan! Kul att se att pälsen är fin också.
God förmiddag!
Har inte varit inne här på lääänge, men nu kände jag att det var dax att kika in och uppdatera sig lite. 

8# Det var så lite så. Uppdaterar Christina med bild-bomber då och då.
Amelia är så himla go, nästan så att det inte finns goare. Hon älskar verkligen allt och alla och finner snabbt sin plats i någons knä (oavsett om hon får uppmärksamhet i form av klappar eller ej). Men hon är en uppfinningsrik donna som har lite "Emil-i-Lönneberga" i sig också. En riktig raring med andra ord! 
#12 Tack.Det är skönt att få bekräftat att det är gott temperament,som för mig är en av de viktigaste egenskaperna i avel.Och som jag skrev,päls har hon,också en viktig egenskap för mig.Killa den lilla under hakan från mig
Jag blir så glad av att se henne.