Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 1610 ggr
Spotless
0

BIRKA 3-4 april 2010

Någon som planerar att ställa ut på BIRKAS utställning i påsk? Jag har anmält både till lördagen och söndagen. Det blir årets första utställning för min del och det är väl ingen överdrift direkt att påstå att jag har en gnutta utställningsabstinens redan nu.

MonicaLagerquist
0

Jag ska försöka komma fram till om och i så fall vilka jag ska ställa ut.Just nu har jag ju inget att ställa.

Stolt ägare till tre La permer

A-M.H
0

Flört…om vi kommer med och det inte är fullt…..så ställer jag "Martin"…..IC S*Jazz-Annas Charleston….först blir det SK..i mars…har utställningsabstinens jag också….hysterisk sådan…Tungan ute

MonicaLagerquist
0

Nu har jag anmält två katter.Två flickor en med kort lockig päls och en med lång lockig päls.(ganska lång i alla fall)

Vi kommer bara på lördagen.

AlexH
0

..kanske man skulle ta sig förbi och titta.. får ju av förklarliga skäl inte ställaTungan ute

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Spotless
0

Alex - gör det, det vore skoj att ses!

Monica - åh, så skoj! Ser fram emot att få se Colina.

Anne-Marie - ställer du båda dagarna på SK och BIRKA? Jag avanmälde till SK, men det vore skoj att träffa dig och få kika lite på snyggMartin. Har ju nära till hallen och hoppas kunna titta förbi en stund någon av dagarna.

[Wiveka]
0

jag kommer också och tittar, har ju inte någon som vill ställas utFlört

MyTwiggs
0

När var första anmälningsdagen? För sent att anmäla nu? Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Vad synd att du avbokat SK.Jag har tre av Casanovas La Permbarn med mig då.

MyTwiggs
0

Jag anmälde två nu. Lite sent men hoppas vi kommer med. Jag har helt missat att inbjudan hade kommit ut Tungan ute

Vi hoppas på både SK och BIRKA. Till SK har vi anmält lilla Zoo och till Birka Zoo och mamma Kisi, men innan dess blir det NERK.

www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

#6 Du har väl visst något att ställa… lill-sladdis som han kallas just nu den sjövilde vilden Spike Skrattande Han är anmäld. Är ju så nära till utställningslokalen att det vore rent pinsamt att inte ställa Flört

AnnaS
0

Skickar också in anmälan nu, för Martin då'rå, hoppas den hinner fram innan det blir fullt Obestämd Betalning blir först vid löning Obestämd

MyTwiggs
0

# 11 Vi får hålla alla tummar Skrattande

www.mytwiggs.com

AlexH
0

var hålls Birka utställningen ? tror jag ska boka in ledighet från barn och kattungar då och komma förbi, fvore ju kul att få träffa alla som man pratar med här på forumet! :)

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Avots
0

Nu har jag anmält Cello och Vilde till lördagen. Jag hoppas vi kommer med.

Spotless
0

#14 Vad skoj att få se Cello igen! Vilde, går han i juniorklass då eller harhangått upp i klass 9? Frågar för att jag kommer att ha med mig Xerxes. Glad

Avots
0

#15 Vilde går i junior, han fyller inte 10 månader förrän i slutet av april.

A-M.H
0

Skrattande..Angela…ställer båda dagarna på SK….han första kull kommer att ställas också om jag inte misstar mig….det ska bli så spännande att få se dem…speciellt den svarta sonen..ja ni vet mitt hjärta är svagt för svart..Flört..så kom förbi…any day..vore kul…det var lääääääänge sedan vi sågs…Kyss

AlexH
0

#17 A-M kan jag lifta med dig en av dagarna?

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Spotless
0

Anne-Marie - då ska jag försöka komma då kullen ställs! Det var länge sedan vi sågs, det får bli ändring på det. Skrattande

#16 så Vilde är fortfarande en "liten" junior då, ska bli skoj att se honom!

LinusCRX
0

… och nu har de bytt lokal och ort… :-( Jag som såg fram emot att bara ha tio min till utställningen…

Ny lokal är Pinnbackshallen i Märsta för er som ska ställa. Jag ställer på söndagen. Kommer inte förbi på lördagen som tänkt då det blir för långt att åka. :-(

MyTwiggs
0

Jasså de har bytt lokal Obestämd

Undrar om vi kommer med… Tungan ute Hoppas! Kisis päls kommer nog att vara på topp Flört

www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

#20 neeeej och jag som jsut anmält, nästan så jag hoppas jag inte kommer med. Om jag gör kommer jag på söndag med ett litet? gryn.

LinusCRX
0

Det finns plats. Anm.tiden förlängd till 5 mars tror jag det var. Fick byta lokal för att få ihop det ekonomiskt. Blir fleecetröja och filtar med för klara kylan i den hallen :-(

MonicaLagerquist
0

Jag får väl ta varm glögg med mig istället för skumpa.

Spotless
0

Fy, den lokalen är kall! Vi som ska hämta foderkatt i Årsta på lördagen, tyckte det var toppen då det i princip var på vägen till Factory, men nu… trist omväg! Känner mig gnällig! Fattar naturligtvis att klubben måste tänka på ekonomin.

Eine
0

Oj så synd,kyla är inte så trevligt på en utställning.Det blir olustigt med .Jag kommer inte i vilket fall,har en del ledsagning nu(ja jag jobbar lite,det är helt tillåtet i min situationSkrattande) och kan vara borta ett helt dygn ibland.Så jag vill hålla mig hemma med mina pälsklingar när jag kan.Kommer igen sedan.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Ledsagning kan vara ett trevligt jobb.Har en kamrat som far till Thailand på en tre veckors resa nu som hjälpande hand och ledsagare.

kvasikatten
0

OM jag inte jobbar och OM jag har min nya hona här då så blir det utställning för mig. Ska ju ev ta en ny liten hona som passar in i min färg-besatthet…… fniss. Ska åka och titta på henne nu snart så får vi se. Kramar

Eine
0

#27 Jo det känns bra att kunna ge en hjälpande handGlad.Jag har en och samma lättsamma person som *uppdrag* och känner henne sedan tidigareSkrattande.

Josephine
0

Hej!

Vi ska verkligen göra vad vi kan för att det inte ska vara så hysteriskt kallt. Sist ställde jag bältdjur i bollformation själv..inte alls kul nej :-(

Men som sagt, vi hade inte en chans att få ihop det annars då vi inte fick in anmälningar som vi trodde. Så hoppas ni ändå kan ha överseende med detta.

Mvh

Josephine

(BIRKA KATTKLUBB)

LinusCRX
0

#30 Har full förståelse för flytten. Nu har jag införskaffat en fleecetröja, så nu är det bara att invänta påsk Skrattande

MyTwiggs
0

# 30 Vi får lära katterna att göra åkarbrasor Flört

www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Idag kom bekräftelsen.Det ska bli skoj att få ställa igen.

MyTwiggs
0

Hmmm… Undrar om jag fått någon bekräftelse Tungan ute

www.mytwiggs.com

Avots
0

Jag har också fått min bekräftelse, vi kommer på lördagen jag Vilde och Cello. Det skall bli kul det är närmare ett år sedan jag ställde någon katt senast.

MyTwiggs
0

Åh, jag ska rusa till postlådan imorrn bitti Tungan ute Anmälde ju lite sent Obestämd

www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Hoppas den kommer imorgon här också. Annars misstänker jag något knas i systemet. Den kom aldrig i höstas heller…

Längtar så till denna utställning!

Spotless
0

Min bekräftelse kom idag. Nu är jag spänd på domarfördelningen.

MonicaLagerquist
0

Hoppas att din bekräftelse kommer imorgon.

[Silkwaves]
0

och jag har itne fått någon bekräftelse Rynkar på näsan jagv ar sent ute, men hoppas så innerligt att jag är med

MyTwiggs
0

Hoppas också…. Senaste utställningen jag hade inplanerad gick i stöpet på grund av kattklubbens SLARV! Skrikandes Så nu hoppas hoppas hoppas jag!!!!

www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

#39 Ja jag hoppas det, men jag är säker på att jag borde vara med eftersom jag anmälde första dagen och utställningen var inte full så de bytte lokal… Men idag jobbar jag hemma så jag har järnkoll på brevinkastet ;o)

#40 Vi kanske bor på fel sida om stan ;o)

#41 Nä men usch vad tråkigt att klubben slarvade. Var det den som var i helgen? Saknade dig där… :-(

MyTwiggs
0

# 42 Ja, jag hade fårr bekräftelse till lördagen men jag hade anmält till söndagen. Jag kastade in handduken när jag fick se det på lördagen, för jag hade inte upptäckt felet tidigare. När jag ringde en ansvarig kontaktperson på utställningen fick jag ett snäsigt svar att de inte kunde hjälpa mig. Gråter

Nu har jag fått bekräftelsen till birka Skrattande

www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

#43 Fasiken vad trist! Kul att bekräftelsen till Birka har kommit. Jag väntar fortfarande på brevbäraren här. Har varken sett eller hört honom… T o m grabbarna sitter på hallgolvet och vaktar lådan idag ;o)

AnnaS
0

#43 Men ändrade du då? För i SK-tråden står det att du skulle ställa lördagen…

MyTwiggs
0

# 45 Där hade jag skrivit fel Flört

www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yes!! bekräftelsen har kommit - fick totalt hjärnsläpp Camilla och jag samäger ju lill Einar och bekräftelsen gick till henne Skäms  - en bonusbild på Einar som helt går upp i sin roll som plast storebrorsa Flört

MonicaLagerquist
0

Nu ligger domarfördelningen ute.Stephe Bruin till min crx
och Elisabet Raab till min La Perm flicka.
Nu kanske jag vågar köpa skumpa.Stephe har nominerar Stella två gånger.

Eine
0

#48 Köp Sprattelvatten,det går nog vägenSkrattande

[Silkwaves]
0

#48 Vilken dag är den stora dagen?? Fast jag blir ju så nervös när det är så stora saker på gång… så det är kanske lika bra jag inte är i närheten och ställer till något SkämsSkrattande

MonicaLagerquist
0

Stella har chans att ta sin SP titel på påskafton.

[Silkwaves]
0

Aj då missar jag det för påskafton är lördag om jag inte är helt fel ute .

MonicaLagerquist
0

Jo påskafton är på lördagen.

Spotless
0

Köp skumpa Monica! Glad

Prisma och Xerxes fick Stephe Bruin (lördag) och Tosca och Syster Yster fick Yan Roca-Folch (söndag). Känns bra!

MyTwiggs
0

Här blev det Glenn Sjöbom som ska få bekanta sig med mina små damer på lördagen Skrattande

www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Kul att du har två grupp 7 med dig då blir det en BIV. Hoppas att det kommer en till kastrat så kan det bli en BIV kastrat grupp 7 också.

Jag är redan nu nervös.CRX-arna är sist så jag har lång tid på mig att våndas och vara nervös.

Spotless
0

# Avots Vilde kommer ju också! Jag gillar att vi är sist, men jag förstår absolut hur du menar! Flört

LinusCRX
0

Visst är det dags för skumpa Monica! Hmmm… missar tyvärr titeltagningen eftersom jag ställer söndag. Dumt planerat! :-(

Spike och jag ska träffa Elisabeth Raab. Och vi har hård konkurrens, eller hur Anki ;-)

Eine
0

Monica,jag får önska Glad SP-åsk då!Skrattande

MonicaLagerquist
0

Tack.

[Silkwaves]
0

#58 ja kul när man har så trevlig konkurrens Glad Tur vi känner varann så bra att vi kan skämta om det! Det blir som det blir - jag är nöjd bara lilkillen min tycker det är OK att vara med. Min ambition är att han i varje fall ska vara vit och lukta gott. Sen får vi se med resten.