God Morgon 23/3
God Morgon
Idag är min röda bil vit igen. :evil: :cry: När ska detta ta slut? Idag borde jag sätta på värmen i syrummet och sy klart lite kattungefiltar.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Här är det dimmigt, grått och mulet, men ingen ny snö. Jag ska ta tag i lite av varje och så blir det jobb.
Ha en bra dag alla!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här är det ösregn och kuling…..men det tar hårt på de stora snöhögarna, tack och lov.
-- Eternity is a very long time --

God morgon!
Alldeles vit ute, och med ett ymnings snöfall, suck! men i dag blåser det i alla fall inte som det gjorde i söndags. Jag hoppas detta är det sista bakslaget
Trots det så går vi ju mot allt ljusare tider
Ha en bra dag!

God Morgon!
Har fått reda på att jag visst kom med till malmö på söndagen så nu blir det planering inför det :)
Jag fick även frågan från min arbetsgivare om jag vill ha en fast tjänst och vad tror ni man svarar på det i dessa tiderna? WIIIE!
Idag jobbar jag till 17, och sen är det ridning på schemat.
Ha en bra dag :)

Passar på att kolla av datorn när jag är inne för att hämta kameran.Ska fota lite kattungefiltar som jag sytt på idag.

Härlig grå eftermiddag! Jag kan passa på att hälsa dig monicaL att missarna här hemma trivs väldigt bra i dina sovpåsar du gjort!
Monica ,du är spå duktig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vissa dagar gör jag allt för att slippa tråkjobbet och sätter mig och syr istället.
#9 Det gör jag också.Och jag har många hobbies,det syns på oredan hemma.Det enda som är ok är det som är runt katterna och de bryr sig inte ett skvatt om det är odiskat och allt annat på *o*(ostädat,odruckit kaffe
..)Möjligen då om det är opåfyllt i någon foderskål..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora