God morgon 6 februari 2007
God morgon på er alla. Vart tog de där två decimeter snö vägen som skulle komma i natt. Visst har det snöat, det märkte jag på arbetet, men två dec - nej. Ha det bra nu. Jag ska sova.

Morrn morrn
Här är det både mycket snö och 28 minus grader, burr. vad ska man ta på barnen är ju en aktuell fråga idag. Ha det så bra idag, jag ska börja på en ny praktik plats idag. Jag är nog lite nervös. Dels för att lämna misse bebisarna (maken kommer visserligen att vara hemma) och sen var det ca 5 år sedan jag jobbade sist. Men nu är det dags och jag är redo. Ha d bra idag, jag kikar in senare
God morgon. Usch för 28 minus. Fast om det vore 28 här i Stockholm så är det ju ännu kallare och vi i Stockholm skulle nästan frysa ihjäl. Lycka till med jobbet, aranels. Sov gott, Eva. Själv har jag en arbetsdag framför mig. Sköt er!

Godmorgon! Måste ju få vara värst! -30 grader visar termometern här i Arvidsjaur, bäst klä sig och skjutsa barnen till skolan. Själv börjar jag inte förrän 16.00, blir nog vara inne i dag och städa!
Lycka till i dag, aranels!!
God morgon! Vad kallt ni har det där på andra sidan! Undrar om det någonsin har varit 28 minusgrader på Gotland?
Idag blir det en ganska lugn dag, är hemma med sonen som har 39 - 40 graders feber… Men jag klagar inte, just nu busar alla 3 katterna som bara den! Det är underbart att se!
Ha en bra dag!
Uj så bra jag har det! God förmiddag alla vänner! Har sovit till 10.30 och skäms inte ett dugg, det var jätteskönt.Är det så kallt ute, så blir det bara en vända till soprummet med sopsäcken.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora