Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 670 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 22 Mars! Måndag!

Då var det Måndag igen!

Idag ska jag träffa min lilla systerdotter Julia för första gången och jag är så nyfiken!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Har så smått börjat vakna till liv igen efter helgens strapatser! Har vart en riktigt kul helg med lyckade resultat!

På lördagen tog Juno sitt cert i klass 7 och blev Internationell Champion, på Söndagen tog hon sitt första cert i klass 5 och blev sen nominerad utav Karl Preiss som älskade henne!

I Panelen skötte sig lillskruttan exemplariskt och fick en röst utav Preiss, men en bengal som även blev BIS på lördagen tog hem det på söndagen också…

Är så otroligt stolt över min lilla fis, vilket underbart temperament hon har!

Blir nog en egen tråd sen med lite bilder från helgen för det blev många fina :)

Ha en bra dag allihopa!

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lillan i panel :)

MonicaLagerquist
0

God Morgon.

Lite seg efter helgens äventyr.Borde gå ut och skotta snö men först har jag lite jobb vid datorn att klara av.Sen har vi en födelsedag att fira här hemma idag.Ögonaböj fyller fem år.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0

God morgon!

#Grattis Ögonaböj!

I dag är det soligt och vindstilla och minst 20cm nysnö, efter gårdagens snöstorm.

Jag har semester i två veckor nu det skall bli skönt, min första semester på nästan två år! Jag har inga större planer mer än att ta det lugnt och kanske komma i kapp lite här hemma.

Ha en bra dag!

MyTwiggs
0

Grattis, Josefin och Juno och Grattis Ögonaböj! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon och grattis till alla vederbörande!Skrattande

Här är bilar översnöade och vaktis har plogat in nästan alla som står på parkeringen…Inte lätt att skotta sig ut då många inte ens har snöskyffel.Ska man säga typiskt stadsbor?Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Grattis till resultat och födelsedag. Här skiner solen och skogisarna och husisen är på balkongen. Rexarna ligger under täcket i sovrummet. Nä inte riktigt alla för nu kom Pysen och dök från klätterställningen ned på mina axlar.

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Grattis till helgens resultat.Du har inte alla resultaten för cornisharna?

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

Jag har skrivit upp lördagens resultat.

Efter att Juno var nominerad var jag som ett vandrade asplöv och glömde skriva upp men tror att jag vet hur det gick för alla.

Vill inte skicka in det till rexringen innan jag vet säkert men kan ju skriva här så får någon rätta mig om jag har fel :)

Lördag:

Grupp 1.

CH S*Meklagaards Salmissra, CACIB, IC.

Grupp 2.

S*Imse Vimses Narciccus,CRX n 01,  EX 1

(N) Tweeget Clochemerle, CRX a 09, EX 1

Grupp 4.

PR DK Loveid Chinatown CRX f 01, IP, NOM, BIS

Grupp 6.

CH S*Guzmanias Harmonic Hug CRX b 02 21, CACIB

Grupp 7.

CH S*Shangri-La Karma  CRX c 33, CACIB IC