Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 761 ggr
MyTwiggs
0

God ovanlig morgon onsdag!

17 Mars går till historien för mig! I morse fick jag reda på att jag blivit moster till en fin liten lillunge! Kyss Mamma Myra, min älskade, duktiga fighter till tvillingsyster hade en kämpig natt, en kämpig dag och ytterligare en kämpig natt med värkar innan bebis ploppade ut och nu är jag världens lyckligaste moster till ett flickebarn! Kyss

Ha en fin dag allihopa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Mona22
0

Grattis så mycket!! Det är lite speciellt att bli moster. Glad

AnnicaB
0

Grattis till moster!! En stor dag att minnas :)

Själv har jag tagit mig till Göteborg (från Borås) till ett informationsmöte om nya sjukförsäkringsreglerna. Annordnad av Svenskt Näringsliv. Inte fullt lika upphetsande som en ny bebis…

*** Qui vivrqa verra ***

Salmissra
0

GRATTIS!

En liten tös! Gud va kul!!

Nu har jag klätt på mig och ska strax bege mig till bussen för att åka till jobbet… Längesen jag åkte buss!

Sista dagen innan 11 dagars långledighet!

Ha en bra dag!

Xenomorphs
0

Gratulerar till titeln Twiggie!
Moster - det måste vara snäppet över HP va? Flört

Ha en bra dag - vi hade +5° C i morse så nu hoppas vi att våren är på väg på riktigt.

-- Eternity is a very long time --

Pus-
0

Gratulerer med å ha blitt tante! (moster høres mye koseligere ut Skrattande)

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

MonicaLagerquist
0

Grattis till Moster titeln

Här är det inte fullt lika skoj.Det blir en sväng till ögondoktorn idag igen.Det ingick inte i min planering men eftersom att jag har ont är det väl bara att fara in ialla fall.

Stolt ägare till tre La permer

xantos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Moster Twiggy!!!    Grattis önskar Spirre och Krissi

Avots
0

Grattis! att bli moster det är fintSkrattande.

#6 onda ögon är inte roligt och inte heller attbehöva åka till doktorn, roligare kan man ha. Hoppas det går bra.

Ännu en solig dag, med kommande dagsmeja hoppas jag, snart kan jag nog gräva min  in i katternas ute bur.

Ha en bra dag!

[Wiveka]
0

Grattis moster Twiggie!!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för mostersgratulationerna! Jag är så stolt så Skrattande (fast det är Myra som ska vara stolt) Flört

www.mytwiggs.com

Eine
0

Grattis Myra och moster.Men *ploppade* ut? Näe då sliter man inte i så många timmar.Bra gjort MyraKyss.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 11 Jo, det var en kamp för livet tills hon gav upp och slappnade av. Hon tänkte just "nähe! Detta klarar jag inte!" och då sa det plopp. Konstigt. Det kan ha varit någon slags spänningar som släppte på grund av den tillfälliga uppgivengeten när hon inte hade krafter kvar att kämpa. Stackars Myra just då, men nu är hon nog lyckligast i världen! Kyss

www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

En sån sötplutt.

lockar
0

Grattis tlill en söt bebis.

Själv har jag tillbringat dagen på södersjukhuset. De har opererat min handled som jag bröt ifredags morse. Det var visst ett fult brott. De har satt in en platta. Kommer att ha värk i några dagar. Men allt gick bra.

MonicaLagerquist
0

Skönt att du fått din handled fixad nu.

Maidens
0

Åh, vad härligt Twiggie Skrattande

Så söt hon är, lilla tjejen!

AlexH
0

Jättesöt tjej! grattis till Myra!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Trollhassel
0

Kyss Tack till er! Vi är kvar på bb och ha just matat lilla Julia, som är så söt att man inte kan slita ögonen från henne :) Vi är så stolta!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0

KyssKyssKyss

www.mytwiggs.com