Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 1156 ggr
LadyCat
0

Omplacerings-katt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Söker nu ett nytt kärleksfullt hem åt våran Gizmo pga allergi och kattosämja i hemmet.
S*Lexingtons Rozzo by Enzo "Gizmo" är född 080111 och är en mycket tillgiven, lekfull, social, nyfiken, charmig, MYSIG, pratsam och glad kastratkille som är van vid att bli överöst med kärlek, bus, kel och gos.

Nya kattägaren ska ej ha barn eller några fler katter och får gärna bo i ett hus ute på landet, eller i en större lägenhet med någon inhängnad på balkongen möjligtvis. Gizmo är i behov av stimulans och tycker jättemycket om att vara ute i solen. Han är van vid att gå ute i koppel men vi har aldrig vågat släppa honom lös ute eftersom vi bor som vi gör. Jag är väldigt mån om att Gizmo hamnar i rätta händer så att han slipper flytta en gång till.

Gizmo är vaccinerad, chipmärkt och veterinärs besiktigad. Fungerar hur bra som helst att ta med i transportbur! Stamtavla, transportbur och andra tillhörigheter medkommer. Mer info vid kontakt.

Varmt välkommen!

Mvh Victoria

Mobil: 0733-244980 / E-mail: verymiss80s@hotmail.com

Salmissra
0

Så fin han är!

Vet A-C om att du vill omplacera honom? =)

LadyCat
0

Tack! Ja det vet hon om.

Kul och se en bild på Juno, tjusiga damen är hon.

Salmissra
0

Så bra så bra :) Tänkte bara kolla…

Så du vet vem Juno är… Vem är du? haha! Tack tack :)

LadyCat
0

Jag är stolt ägare till S*Shangri La Felin Scheherazade "Gaia" oxå :) Hon och Juno brukade leka ihop när de var små.

Xenomorphs
0

#4 Juno och Gaia är inte uppväxta tillsammans.

Gaia är född och uppväxt hemma hos mig eftersom jag är fodervärd åt Gaias mamma. Vi var också fodervärdar till Junos pappa innan han flyttade till Danmark. Gaias mamma och Junos pappa är kullsyskon. Den blåvitakattenpå min lilla 'avatar' är Gaias kullsyster Seshat. Vi kallar henne Vätten.

Glad

-- Eternity is a very long time --

LadyCat
0

Ok spännande! Dom verkade ha kul ihop. Träffade endast Juno en gång när vi var hos uppfödaren för att hämta Gaia. Hon låg och purrade i mitt knä en bra stund minsann :)

Mischa
0

Har sett annonsen på han, verkligen superfin katt, tyvärr är min sambo inte så lättövertalad ;)

≧◔◡◔≦