God morgon fredag 19 mars
Ute rinner det vatten ner från taket sedan igår. Våren är nog i antågande. :-)
Idag jag jobbar hemma för att kunna koncentrera mig på mina talarinbjudningar till kongressen jag ansvarar för. Hoppas inspirationen flöder till så att de blir riktigt bra!
Grabbarna Bus lever upp till namnet! Det rusar runt och jagar varandra och har jättekul! Själv önskar jag mig en hjälm och hockeyutrustning mellan varven. De verkar inte se mig överhuvudtaget utan helt plötsligt går racet rakt över mig :-/
Hoppas ni alla får en bra dag!
Detta med race känner man igen.
Själv ska jag till husläkaren och ta en massa blodprover som kardiologen ska ha svaren på. Det är så mycket iprickat på listan så de får nog vara redo med blodtransfution sedan
Sköt om er

God morgon!
Kattrace med mellanlandningar mitt i huvudet på undertecknad känner jag igen, jag är då tacksam att de två busigaste killarna är lättviktare
Nu är jag alldeles utmattad efter att ha diskuterat med Skatteverket om rot-avdrag. konstigt att det alltid tar så på krafterna med myndihetskontakt. Men nu tror jag att alla papper är ivägskickade….
Resten av dagen skall förhoppningsvis gå i ett mindre stressat tempo.
Haen bra fredag!
#1 Vilken tur man är blodgivare sen ca 15 år tillbaka då 
Jag och maken har stått och klistrat kakel pannåer för dotterns fotbollslag… är nu hemma en stund innan jag ska iväg och jobba kväll… mycket nu
…
Ha det fortsatt bra allihop!!

God dag!
Har haft tenta imorse, sen passade jag systerson på fyra månader själv..
Har efter det fikat med en gammal kompis och har packat utställningsväska..
I helgen blir det utställning med Junofisen! Kuuuul!
Ha en bra helg alla!
God eftermiddag - äntligen fredag… mer än vanligt och det jag mest ser framemot är badkars bad - ett glas fin , god ost och fikonmarmelad + att få sova välidigt länge i morgon bitti - säkert ända till halv åtta… Gammal, jag? Inte då….
God kväll.Min skärm brann i morse så jag har varit utan ända tills nu när en ny anlände.
Ha en riktigt trevlig kväll.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

# 6
Var det en katt som spydde i skärmen?När Ögonaböj spydde i min dataskärm för ett par år sen sa det TJOFF och sen osade det bränt och skärmen dog.
Stolt ägare till tre La permer
#7 Det är vad sönerna misstänker.Själv blev jag så rädd för att det skulle slå upp lågor.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Två skärmar har blivit förstörda av katterna hos mig