God morgon 16/3-10
God morgon säjer en som är trött och snart ska gå till sängs. Hoppas ni får en bra dag.

Minus 8 grader kalt ute,var det inte nu som det skulle bli varmare?
LillGrisen är lite krasslig.Han vill inte ha frukost.Någon troligen han har spytt lite här och var. Jag låter honom vila någon timme innan jag börjar mata honom med vatten.Hoppas att det ger med sig snabbt och att ingen av de andra också tänker bli sjuka.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Minus 9,6 och sol, hoppas på dagsmeja i alla fall, så att jag kan återingviga katternas utebur snart.
Skall ätafrukost och sedan i väg till jobbet.
/ Anki
God morgon!
Senaste jag hörde från Myra var att de skulle åka till BB i natt och nu är mobilen avstängd (vilket den aldrig är annars). vad tror ni? 
Kan detta bli en dag som går till historien? 
Nu vill jag veta!!!!!!!!!!!!!!!!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
#3 åååååh vad spännande! Hoppas allt går bra! :D
Min sambo blev morbror förra veckan och det blev en liten tös! Undra vad myra får!
Jag gissar på en pojk!
Idag är jag ledig.. Ska sätta på lite rivig popmusik och dra fram städgrejjerna! Det är det bästa när solen kommer.. Jag får sådan energi till att stääääda :D
Ha en bra dag!
God morgon!
Fast godmorgon vet jag inte, åkte på magsjuka i går eftermiddag och är matt efter nattens bestyr…
Hemma och jobbar fast känner mig mest sjuk…
#3 Spännande med bebis på G! - håller tummarna.
Har hårande katter också… här måste borstas rejält och så har jag en liten töötis som inte hår, men börjar få sina små vågor. Sötnosen Einar som såg ut som ett sämskskinn för en och en halv vecka sedan. Håller tummarna för att pälsen fortsätter att blomma ut, annars får jag transplantera från någon av mina andra rejält pälsade katter hör hemma 

LillGrisen har fått stå ut med att bli tvångsmatad under dagen .Nyss åt han lite mat frivilligt så förhoppningsvis är han som vanlig imorgon.Jag har inte sett att han har spytt något mer idag.
Stolt ägare till tre La permer