Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 738 ggr
Dolleminas
0

Morgon 14:e Mars

Idag verkar solen skina än en gång Glad, peppar peppar verkar inte det blåsa så mycket än iaf…

Denna dag blir tillägnad min äldste son som blir 9, vet att han ska få både paket och kalas på bowlingstället i stan, själv blir jag och dottern att fixa tårta och ballonger under tiden…

For igår från Brunflo efter at ha hämtat min blå pärla!! Tack än en gång Dragonrebell, för både god mat, trevligt sällskap och inte minst en fin bil…

Ha en bra dag allihop!!

MonicaLagerquist
0

Det känns i kroppen att det var kattutställning igår.Idag ska dagen ägnas åt att tvätta utställningsgrejor och fixa lite här hemma.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allihopa :)

Har nyss vaknat och katterna är på prima vår humör! Juno satt och skrek vid dörren förut så vi har tagit en promenad men det blir inte särskilt länge eftersom det fortfarande är riktigt kallt…

Nu har sphynxen börjat bli nyfiken på utelivet men henne släpper jag inte ut i denna kylan så hon fick sitta i min famn och spana några minuter.

Idag tänkte jag vår-röjja lite och packa fram utställningsväskan eftersom vi ska till norge nästa helg :)

Ha en suuuuperdag allihopa!Skrattande

Ps! Min lilla skrynkla fyllde ett år igår! Grattis till Luna!

Avots
0

God förmiddag!

Solen skiner i dag också, får se om det blir någon dagsmeja så glansisen på vägarna smälter, det är halt här nu.

Annars vet jag inte rikgtigt vad som händer i dag.

Ha en skön söndag!

Lindavictoria
0

Blir en eftermiddag ute i solen, missarna får nöja sig med god utsikt från fönster på landet!

Leffe
0

Idag är det styrelsemöte i kattklubben. För övrigt en stillsam söndag

Sköt om er

Dragonrebell
0

#0 Tack detsamma för trevligt sällskapGlad. Det måste vi göra om även om jag inte har någon mer bil till saluFlört!

Här är det en latdag idag. Samtliga kissar sover på varsit håll…och matte och husse är inte långt borta från att somna ifrån allt heller. Nu ska vi försöka vakna med en kopp javaGlad.

Ha en bra dag alla.

lockar
0

Kan inte göra så mycket med min brutna arm. Har märkt att man använder vänster arm (är höger hänt) mer än man tror. Var ute och gick en liten sväng, men det är fortfarande mycket is kvar på vägarna.

Tyvärr så verkar inte Chasmine vänta några krullisar. Får se när hon börjar löpa igen.

MonicaLagerquist
0

Vad trist att parningen inte tog.

Stolt ägare till tre La permer