Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 639 ggr
miano
0

Prinsessans och Utters Bebis säger Hej!

S*Änglatassen's William Axl Rose är på bilden 3 veckor och fyra dagar gammal.Son till Prinsessan och Spotless Utter.

En maskad kille,som är hur gosig som helst.

Han ville vara med på ett hörn här och säger Hej till er allaGlad

Varför har han fått detta namn: Han föddes på samma dag som Axl Rose är född i Guns n Roses som faktiskt är en kille vars röst jag gillar väldigt mycket.Så valet till namn blev självklart detta.Skrattande

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

miano
0

Hur jag än försöker får jag inte in bilden.Rynkar på näsanFår upp detta: Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Maximum request length exceeded

Har någon annan här också som jag eller är det min dator som krånglar igenGråter

Eine
0

Snyggt namn.Men nej jag har inga problem,är bilden för stor?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

miano
0

Inte vad jag vet?Har alltid fungerat förut och iJPG format.får upp detta och loggas sedan ut…

_

Server Error in '/' Application.

=========================================

Maximum request length exceeded.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Maximum request length exceeded.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[HttpException (0x80004005): Maximum request length exceeded.] System.Web.HttpRequest.GetEntireRawContent() +8766626 System.Web.HttpRequest.GetMultipartContent() +62 System.Web.HttpRequest.FillInFormCollection() +168 System.Web.HttpRequest.get_Form() +68 System.Web.HttpRequest.get_Item(String key) +39 Se.iFokus.Community.Util.RequestSessionContext.SetMessageId() +106 Se.iFokus.Community.Util.RequestSessionContext.ContextBeginRequest(Object sender, EventArgs e) +122 System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +68 System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +75

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.3603; ASP.NET Version:2.0.50727.3082

_

Salmissra
0

Bilden kan vara för stor! Prova att förminska den och lägg upp den igen :)

miano
0

Skrattande Jag är urdålig på detta men hur förminskar jag bilden?har försökt.Min dator kompetens är urusel

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söt liten lillkatt.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Nu var det inga problem att få in bilden.Testa igen.

MonicaLagerquist
0

De är så söta när de är så små.

Avots
0

Ja lillen är väldigt söt!

Här är en bild till på honomGlad

miano
0

Tack för att ni hjälper till och lägger in kissebebis.Glad

Jag ger upp har förminskat bilden och datorn fångar inte ens upp den här på forumet.Jag får ringa efter hjälp istället.

Kommer att träffa kattbebis nu den 20e igenKyssTungan utelääängtar…

Spotless
0

Vilken tur att det finns de som kan hjälpa till när saker och ting krånglar. Klart att en sådan liten charmig grabb ska få visa upp sig. Glad Jag har ju bilder på honom jag också, men tyvärr inte på denna dator. Han har mer vitt än sina föräldrar och så har han ärvt pappas vita svanstipp, det gillar jag! Skrattande

miano
0

Ja,det är tur att man har hjälpGlad

När det fungerar att lägga ut mer bilder så kommer jag att göra det.

Kanske får ladda in bilderna på min dotters dator istället.

Som Angela säger har han en söt liten vit svanstippSkrattande

Eine
0

Förminskar gör du i Photoshop. Klicka på Redigera och Image size.Gör den t ex 300 pixlar hög.

Och så Spara den förståsCool

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
0

Söt kisse

LinusCRX
0

Åh så gulligt!!!!! Kyss