God 2007-02-04
God morgon. Har ont i ryggen idag. Vet inte varför, men kan knappt sitta framför datorn. Hoppas resan gick bra Lullan och att ni fick hem den lilla utan att åka vilse i närheten av Stockholm. Sköt er nu allihopa
God morgon. Kanske lite för sent att skriva det, men ya det för vad det är. Hoppas också att Lullan hade en bra resa och att Leffe blir bra i ryggen. Själv ska vi gå på långpromenad jag , ungarna och hunden.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God förmiddag. Hoppas att ryggen rättar till sig Leffe. Och tack för att du jobbade med att fixa och dela ut flyers. Tack även till Staffan.

God förmiddag! Längtar efter att få höra hur det går för Lullan1! Är riktigt avundsjuk……
Hoppas ryggen lagar till sig för dig Leffe!
God förmiddag. Hoppas llt gick bra Lullan. Krya på ryggen Leffe. Själv ska jag bara slappa för att sedan arbeta i natt. Ha en bra dag alla.
God förmiddag!
Jag är alldeles salig! Åh, vad det har gått bra! Själva resan var jättejobbig och intensiv, men allt blev bra när vi kom hem med Jissa. Hon är en härlig liten busa, tuff som bara den! Hon har redan brottat ner Findus!
Doris har fräst lite, men är jättenyfiken på den lilla "illaluktande" saken som vi har släpat hem. Hon håller sig lite på avstånd. Findus däremot har helt accepterat Jissa. Han tar verkligen hand om henne. Han tvättar och sover tillsammans med henne. Det känns lite som han är barnvakt, för han lämnar inte henne för en sekund. Även om han är jättetrött så ligger han brevid henne när hon leker och han äter när hon äter… De är så söta! 
Även om vi körde lite fel och inte hittade Södra länken (hur kunde vi missa?) så kom vi igenom Stockholm och till Uppsala till slut. Hemresan gick bara bra, vi hade djurhytt på båten.
Det var mycket att skriva, nu är jag jättetrött. Det blev sent igår kväll och jag har sovit ganska oroligt inatt. Jissa har legat i Felix säng och Findus och Doris har sovit med mig precis som vanligt. Idag blir det en riktig slappardag!
Ha det gott alla!
Hanarna har en otrolig förmåga att ta hand om nya kattungar som kommer. Det är lite värre när de är mindre. Då tycker hanarna usch vad äckligt, men när väl ungarna börjar bli "katt" så blir de väl omhändertagna av hanarna. Det verkar redan nu som allt kommer att gå bra ganska fort.
Ja hur kunde ni missa den lätta vägen. Säger jag som alltid åker vilse i den "lilla byhålan" Uppsala.
Jaja… nu är vi ju hemma i lugnet igen iallafall! Vi kom fram och såg Globen på höger sida och där gick det ner en avfart till höger, men det stod inte Södra länken utan något annat på skylten! Det var först när vi kört förbi som vi insåg att vi skulle ha svängt där!
Sen var det ju försent… då var det bara att ta vägen genom Stockholm och hitta E4:an därifrån.
Lite spänning måste man väl få ha? 

God morgon!
Lullan: Kul att höra att det gick bra! Hon är så himla söt!! Vilket gulligt kort på dem! Lycka till nu!
Leffe: Det kanske är meningen att du ska ta en dag ledigt från datorn! Hoppas det går över!
Har ni lika fint väder i resten av Sverige som här i Göteborg? Nu ska min sambo och jag ut på promenad och sedan handla mat. Min mor och moster kommer på besök idag för att kolla in vår nya familjemedlem Misite! Ska passa på att försöka värva en ny medlem då! Min mamma blev ju medlem för en vecka sedan, så det ska väl inte vara helt omöjligt att få in min moster också!
Ha en bra dag, allihopa!!
Ja Leffe, vad har du gjort med ryggen egentligen? Har du legat galet, eller har du lyft nåt tungt?
Jag vet Leffe, och jag känner mig lite skyldig till ditt ryggonda, det är klätterställningen och 140 kg sand som sitter i ryggen….jag skulle ha fått bära mer än jag fick! Tack för en urtrevlig dag och tack för all underbar hjälp!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag tror att jag legat konstigt. Nu ligger även stora Mirre under täcket. Så sju katter i sängen…