Mina nya crx-brudar säger hej!
Nu har de anlänt!
Efter några timmar av upptäckningsfärd i nya hemmet ligger de nu på varsin stolskudde under matbordet och relaxar. Det har varit ett himla ståhej att kolla av allt det nya här. Intrycken är oändliga!
Jag är så glad att de äntligen har kommit och nu har vi 3 hela dagar tillsammans innan jag måste jobba igen. Ska bli en mysig helg!
Grattis till två vackra tjejer! de ser ut att trivas :)
Grattis till krullisarna

Grattis till två ljuvliga tjejer! Hoppas att ni kommer att få rå om varandra riktigt riktigt länge.
Grattis till två söta kissar.
Stolt ägare till tre La permer
å så vacker padd tjejjen var!! Vilket vacker huvud - lyckost!! <3
Tack hörni :)
#7 Hehe ja, hon kompenserar sin brist på lockar på ryggen med snygga drag istället ;) det man inte har på ryggen får man ha på huvudet, eller hur ordspråket nu lyder :D
Härligt! Grattis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis till två fina tjejer

Grattis till krullisarna. Risken finns att det flyttar in fler.. 
De är beroendeframkallande.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Tackar! :D
#11 Å det kan jag tänka mig!
Lycka till med Damerna
!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gratulerer som cornish eier!
(… eller skal man si gratulerer til å bli eid av cornisher
)
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
#13 Tackar tackar!
#14 haha, ja det är nog alternativ nr 2 som stämmer bäst in här ;)

Grattis och lycka till med två underbara tjejer.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag måste hålla med - superfina katter !! (fniss) Jag är väl partisk dock. Håller bara alla tummar jag har att allt ska gå bra och att de kan uppföra sig i ditt hem, K.
Det är väldigt svårt i hjärtat på mig men det är det bästa som kunde hända för dem.
#16 Tack! :)
#17 Lite partisk är du nog, men det får du nog allt lov att vara! De är väluppfostrade damer så detta ska nog allt bli bra.
Det är väldigt mycket Katt i dessa katter och jag har en del att lära av dem, men det kommer med tiden!

Åh, visst är det underbart! Grattis till superfina tjejer!
Lycka till med de 2 raringarna !

Grattis till de fina tjejerna och lycka till med allt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack! :))
Inatt var det full rulle här hemma med katterna. Min stackars karl fick inte mkt sömn, för han var väldigt poppis att hoppa på och buffa runt på! Nu ligger katterna och sover, och det gör han med.
En omställning för oss allihopa hehe!
# 22 Känns igen! 
www.mytwiggs.com
#23 hehe! jo…han var en kämpe, för varje gång han vaknade inatt så ägnade han en stund åt att gosa med dem… så inte konstigt att de föll för honom ;D jag å andra sidan kan sova mig igenom det mesta=inte lika rolig lekkamrat.

#24. inte bra att han skämmer bort dem
, det kommer nog inte bli så mycket sova på nätterna då.hihi
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#25 ja, man kan ju säga att det är tur vi är särbos så han får sova i total tystnad när han är hos sig i veckorna, hehe!
inatt var tjejerna å andra sidan lugna och hittade varsin sovplats. skönt att se att de har acklimatiserat sig någonlunda bra så här efter 3 dygn i nya hemmet.
gu vad jag älskar dessa små gos-bollar!

www.mytwiggs.com
Dunderhärliga bilder! Har hon rosa på nosen, den blå tjejen?
www.mytwiggs.com
#30 Ja, hon tappar pigment i huden så hon har rosa fläckar lite här och där på nos och dynor.

Så härligt att se och höra att de trivs så bra. Skönt att de har varandra också, det gör ju flytten lättare.
Nu kan det ju bara bli bättre och bättre med kontakten till dig eller hur? Tänk så tajta ni kan bli framöver. Lycka till!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#32 Absolut! De tar verkligen hand om varann, och det är så härligt att se! Och jag och mitt hem blir mer och mer accepterade för varje dag. Det var verkligen kul att se hur de klev ur sina skal bit för bit de första dagarna. Nu är de supersociala, gosiga och enormt lekfulla damer! som sig bör :)
Kommentar till Twiggs - Èirinn är lila och har Vitiligo - därav kastreringen av mina avelshonor….
Kram uppfödaren till dessa godingar