God Morgon Torsdag 11/3
Äntligen torsdag.Ikväll får vi nya uppgifter till Pawpeds kursen.Men innan det så ska det städas och fixas inför helgens utställning.
Det blåser väldigt idag så vi får väl se om det blir någon promenad lite senare.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon! Ska hämta katt i Stockholm och luncha på stan med en uppfödarväninna
Vi hinner nog med lite kattpladder så som mu´n kan gå på oss 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ha så trevligt Twiggie, Model blir säkert glad när du kommer hem i alla fall 
Jag jobbar fortfarande… Nu är det bara 12 timmar kvar innan jag är ledig över helgen.. ;)
Ha en bra dag!
Har nu hämtat Tapini i hamnen
hon pratar och pratar och pratar
och visst har hon blivit rundare. Vi hoppas!!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Håller tummarna.
#3 nu håller vi tummarna på att det inte bara är god mat i magen!
Själv har jag fått börja natten med vinterkräksjuka på äldsta sonen!! Jippi … eller nått… Jag jobbar och mannen är hemma så får jag stanna hemma imorgon. hoppas man klarar sig så att man kan åka och kolla på SK på lördag…

God morgon!
Gårdagens möte gick bra
, nu vet jag vad jag skall göra i alla fall i några månader till.
Ute skiner solne, katterna ligger i olika högar och sover, jag tror jag skall göra dem sällskap ett tag. Det har varit två jobbiga månader…
Ha en bra dag!
Goddag.Vet ni hur mycket det kostar att flyga katt till Manchester,England? Det vet jag..9-10.000 kronor om man har egen bur.
Sköt om er,
#7 grattis.Är man beroende av en inkomst så är det alltid skönt att veta att man har jobb.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag!
Sitter och knåpar på ett programutkast till en stor kongress i höst som jag är projektledare för. Blir ett spännande program om allt går i lås. Ska även få jobba mer professionellt med djurläkemedel i framtiden, så mitt nya jobb är toppen helt enkelt ;o)
Ikväll blir det att förbereda Spike och burskynken inför utställningen i helgen.
#3 Tapini verkar ha massor att berätta för dig om sin lilla romantiska semester. Pratar hon finska nu? ;o)
#8 Jisses!!!! Det var inte billigt!!!! 

Nu har jag varit ut och slagit på värmen i syrummet igen.Hade inte tänkt att sy något mer förens nästa vecka men med tanke på det trista vädret är det väl lika bar att göra lite synytta efterom att vädret inte direkt lockar till promenader.

God dag! Prommenad i solen men en väninna. Det är vad som står på dagens agenda. Har gått fyra dagar över tiden nu så otåligheten ligger på topp. Nu får lill*n komma ut!
Har knappt hunnit titta ut genom fönstret så det blir väl en överraskning vad det är för väder här i Katrineholm.
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Hej på er. Härlig dag idag. Solen skiner, plusgrader. Tyvärr en hel del blåst, men det är riktigt skönt ändå. Skjutsade in sambon på hans jobb i morse sedan for jag upp till mor och far. Mor jobbar, men farsan var hemma. Pratsugen som få
. Vi gick på promenad med hunden också.
Nu blir det lite plockande innan jag ska hämta sambon. I morgon får vi besök av en trevlig forumist
, ska bli så skoj!
Ha det så bra allihop.