Morrn morrn! Onsdag!
En solig morgon. Det blir nog en fin dag!
Model löper, men jag åker nog och hämtar hennes kille imorrn 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Morn morn.. Är lite trött idag, ska snart åka hem från jobbet.
Skulle egentligen åkt en sväng till Ullared med sällskapet jag skulle åka med fick kasta sig i bilen och åka till Skara idag, hennes häst har kolik.
Sen börjar jag ikväll igen ett 24 timmars pass och sen är jag ledig hela helgen!
Ha en superbra dag! =)

God Morgon
Har inte sovit så bra inatt så jag får väl hålla igång idag så att jag inte somnar i något hörn.Har lite syjobb att fixa och sen ska det väl städas och diskas också.
Men solen skiner och det finns hopp om vår,
Cissi skulle nog bli väldigt glad om jag hämtade en pojkvän till henne men så skoj ska vi inte ha.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
I dag skall jag in till Stockholm på ett jobbigt möte
Hoppas det går bättre än mötet jag hade förra veckan…..
I dag är det i alla fall inte snöstorm
, så man kan ju hoppas att SJ håller tiden.
Ha en solig dag!
God morgon alla !
Här är sol och bara lite kallt.Har någon rosett att göra,och gläder mig åt att 2 redan har anmält att de kommer till min Kokardkurs den 10 april.Hoppas på fler sugna förstås.Kattungarna är fantastiska och jag ska också bestämma mig helt om ett fint katterbjudade jag fått.Chanser får man inte,dem tar man..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Här kommer en anmälan till.Vill du ha en via mail också?

Innejobbet fixat nu är det bara att med risk för livet försöka halka sig ut till syrummet.Det är ishalt hela vägen.
#5 Å välkommen,så roligt att du kommer
.Det räcker ,du behöver inte maila(om du inte har särskilda önskemål förstås)
Åter en fin dag. Snart har vi nog våren här. Barnen är i skolan och sambon på jobbet. Sitter just nu på verandan och njuter i solen med hunden liggande bredvid. Snart ska jag börja med mina arbetsuppgifter som måste göras i jobbet. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine, jag vill också komma! Måste man vara medlem i UK eller nåt? Ska man ha med material själv?

#9 Vad skoj om du också kommer.Jag är inte med i UK men det är inga problem att vara med på deras kurser.Eine brukar vara bra på att ha matrial med sig.Jag brukar se till att jag har egen häftapparat med mig och ibland även en limpistol.
#9 Du är välkommen Angela! Här har vi plats för alla klubbars medlemmar och utesluter aldrig någon.Som Monica skriver,jag har material och har du häftapparat och sax så är det toppen.Annars lånar vi ut till både höger och vänster av det vi har på borden!
#10 Du är ju proffs och sitter med egna band och spetsar,hoppas att jag kan lära ut något nytt..

Fast den här gången har jag nog inte egna band med mig om jag inte hinner köpa nya.
#12 Jag har gott om dem och fler färger än sist.

#13 Jag är ju intresserad av en viss färg.
#14 Jag har flera olika av den färgen

#15.Det låter betryggande.