Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 455 ggr
EvaG
0

God morgon 9/3-10

God morgon. Underbart väder i dag också. Det heter visst våren här först när det blir plusgrader på nätterna oxå, men det tar ett litet tag ännu. I dag ska jag åter till huvudstaden. Ledigt till i morgonkväll. Hoppas ni får en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Någon har ätit upp all vår mat så idag måste vi åka och köpa ny.

Ska in en sväng på Apoteket och hämta ut lite nya p-piller till mina galna kattdamer.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

God morgon.Någon har ätit upp all vår mat också, och druckit upp allt kaffe och allt vin.Tulpanerna har vissnat och diskmedlet är på upphällningen.Verkar vara några som bor här??ObestämdGladPpiller har vi kvar…Förvånad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon! Skrattande

Det ser ut att bli en strålande dag! Promenad efter jobbet!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

Fint väder! Nu får vi igen de utomhustimmar vi har gått miste om. Tror jag ska ta mig en rask prommenad till ica och köpa…hallonbåtar…eller nåt.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Salmissra
0

God morgon!

Jobbar idag och får jobba lite längre än vad det var tänkt men det gör inget för jag älskar mitt jobb :)

Nu ligger sambon hemma i kräksjukan så vi får hoppas att det inte smittar katterna!

Ha en bra dag allihopa!

Leffe
0

God morgon. Ska ut en stund idag. Förkylt igen tyvärr.

Sköt om er

Gittan
0

Nu har jag och barnen kommit hem efter en underbar vecka i Sälen. Nu övergår allt till vardagen igen. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Dragonrebell
0

God förmiddag. Här blir det till att ta det lungt idag. Är så tröttRynkar på näsan. Nåja…skönt med ledig dag i alla fallGlad.

Någon som vet vart månadens Cornish för Februari har tagit vägen?

Kram på alla forumister och ha en trevlig dag.

MonicaLagerquist
0

Jag ser bilden gör inte du det?

Stolt ägare till tre La permer

AnneAlva
0

Goddag,

Återkommen från de döda känns det som, vaknade i morse och mådde skapligt bra jämfört med igår morse när jag vaknade kl. 5 på morgonen av att jag var magsjuk. Hela gårdagen är en dimma av illamående och magknip, jag är så tacksam över att jag är bra idag! Så morgonen har gått åt till att sprita alla handtag, badrummet, lampknappar, osv. Vill inte bli sjuk igen, better safe than sorry!

Har bestämt mig för att åka på SK på lördag, ska bli trevligt, det var länge sedan jag var på utställning nu!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

David
0

God eftermiddag!

Solen skiner förfullt här. Termometern har nästan stigit över nollgrader nu Glad

Dagen består av sjukgymnast strax och därefter styrelsemöte i kattklubben.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Dragonrebell
0

#9 Jag menade Mars månads CornishSkäms.

EvaG
0

Juryn har på sej till i morgonkväll.

Dragonrebell
0

#13 Okej, tack. Hittade inte den informationen någonstans.

EvaG
0

#14 Det är inte konstigt för det står ingenstans. Det enda datum som står är sista dagen för bidragen. Sedan ska ju juryn få lite tid på sej och nu har det varit sportlov oxå.