Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 447 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 8/3

Idag är det vår dag tjejer.

Sitter och värmer mig med en kopp kaffe efter  frukosten bestående av mixade vinbär och filmjölk.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

AAAAAAAAAAAAAAAOooaaaaVÅÅÅÅÅÅÅÅRSKRIIIIIIIIIIIIIK! Flört

Idag kommer promenadskorna att få jobba hårt!

Igår kom jag hem från strorstaden där jag tillbrngat helgen hos en god vän. Det blev mycket kattsnack och ett och annat glas vin, samt en underbar middag! Tänk att ha sådana kockar i sin bekantskapskrets Flört

Ha en underbar dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

Här är det en dag fylld med stök, jobba, skall till banken, till verkstaden med bilen, pyssla med de fyrbenta raringarna, byta en pyjamas till lilltösen där larmet gjort ett hål, ta tåget till Åre/Duved och familjen.
Här är dock ingen härlig vårdag utan rejält blåsig så jag saknar inte att jag inte hinner vara ute.
Ha en härlig dag!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

GRATTIS alla tjejer på Internationella Kvinnodagen!

Här firas med tvätt,tvätt och tvätt.Så skönt när det är torrt och inlagt i skåpen!

Och ja, God morgon också förstås.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

Internationella kvinnodagen. Tänk att det finns en sådan dag.

I går gjorde vi fint åt räkorna i lilla akvariet. Det blev så tjusigt! Idag ska vi ner på stan och handla lite. Måste röra på mig lite så att jag inte växer fast här inne. Superfint väder idag!

#1 Du får nog förankra dendär kissen i något tungt så hon inte flyger med vårfåglarna sen. Flört Hennes öron är ju ganska stora, måste jag säga.

Ha en bra dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AlexH
0

Jag hade tänkt att skryta om hur duktiga mina små 5 veckors telingar är hemma, ALLA går på lådan och nästan inga olyckr utanför…. tills jag imorse vaknade upp till en "härlig" -jag-skiter-var-jag-vill- syn…Tungan ute Det vara bara att byta alla underlag, skura golvet och fixa och dona och rensa lådan, för kissa verkar man kunna göra endå i lådan.. Nåja de är ju så små och jag är glad att det gör det mesta där .. men fattar inte varför de föredrar golvet ibland…

God förmiddag på alla!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
0

Nu på eftermiddagen ska jag äntligen till hjärtmottagningen på Karolinska. Ska bli intressant och se hur de agerar.

Sköt om er

EvaG
0

#6 Hoppas det går bra.

Själv har jag just klivit upp ur sängen. Nu väntar två dygns ledighet och våren är här - tror jag. Hoppas ni får en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0

Lycka till.

Stolt ägare till tre La permer