God Morgon 2010 03 07
God Morgon
Idag firar vi Todd som fyller nio år.Tänk så fort det går.Förhoppningsvis blir det sol idag så att jag kan fotografera födelsedagskatten.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis till Todd!
Förkylningen tog ut sin rätt och jag somnade nio i soffan igår, hann inte äns se klart på melodifestivalen. Tur att vi hann äta glass innan 
Kikar med ett halvt öga på Vasaloppet och kollar så att inte favorithuset blivit till salu. Nej, inte idag heller.

God morgon, här packas det för fjällresa. Tog några sportlovsdagar hemma med katterna först. Jag blir bara borta någon dag men resten stannar hela veckan. Har fixat bra kattvakt som inte har möjlighet att göra annat på lovet. Då vet man att de får mat, vatten, leka och mysa.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God middag!Seg morgon efter trevlig kväll..Har i alla fall lyckats göra en stor sats lite lyxigare köttfärssås med bacon,rödvin etc.Doftar sååå gott!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#3 Det låter ljuvligt gott.
#3 Det låter gott. Här skiner solen och det droppar från taket. Skogisarna och husisen är ute på balkongen och rexarna ligger inne i solen
Sköt om er

Veckans Pawpeds uppgifter klara och inskickade.Nu är det bara att nervöst vänta på rättning.
Nu väntar en natts arbete till, men i natt slutar passet redan klockan 3. Hoppas ni får en trevlig söndagkväll.