Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 648 ggr
EvaG
0

God morgon 6/3 2010

Solen skiner och det är slaskigt ute. Tänk vad härligt om snön försvann nu, men att det inte var så slaskigt och halt. Ha nu en bra lördag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

God morgon alla .Solen är på väg upp mellan husen och kaffet svalnar i muggen.Jag har som lydig kattbetjänt  nyss plockat upp en liten kattskit.Vissa katter har så bråttom med den sista korven, och släpper den långt ut på golvet..suck..men sådant händer väl inte er ..I dag får jag kärt kattbesök igen,det ser jag fram emot.

Sköt om er ordentligt denna fina lördag.

Smiley famille de chats 49275.gif

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

God Morgon
Soligt och underbart väder ute.Hoppas att kunna få komma ut en rejäl sväng idag.I övrigt lite som ska pluggas på och sen borde man väl se över utställningsväskan inför nästa helgs utställning.

Jo det händer här också.Plus de där "mysiga" små spypölarna med tulpangnag i.

Stolt ägare till tre La permer

lockar
0

God morgon. Ska gå en långpromenad idag i det vackra vädret.

Koltrasten har varit här på morgonen och ätit äpple. Fåglarna sjunger ute. Nu är det vår.

Salmissra
0

God morgon! Har nyss anlänt till jobbet… Fick ta bussen och en redig promenad upp för "mount everest"…

Skönt iof att man känner sig pigg och fräsch. Jag går hellre upp och ner för jobbbacken 100 gånger än att må som jag gjorde i mitten på veckan.. Hua mig!

Ha en superdag! :)

Ps. Våren känns på gång här också trots att det är -9…

Trollhassel
0

Vilken fantastisk dag vi fått idag igen! Nu känns det som våren kommit, trots de låga temperaturerna. Typiskt Mars med sina väldiga skillnader på dag- och nattemperatur.

Jag ska se till att ta mig ut på en liten prommenad i lugn och ro. Det behöver jag.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MonicaLagerquist
0

Huset städat och alla kattoaletterna skurade och påfyllda med ny sand.Nu lite vila vid datorn och sen mat och promenad i solen.

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Jag ska till huvudstaden i kväll och träffa lite trevliga kattmänniskor. Det blir nog lite vin och en massa kattsnack, om jag känner oss rätt! Flört

Ha en härlig lördag i det underbara vädret!

Jag har redan tagit min promenad jag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

#2 Tulpangnagen glömde jag fast jag har halkat i en i dag..Cool

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Nu har katterna fått lite frisk luft och nu ska jag klä på mig och ta en promenad i solen.

Lindavictoria
0

Har promenerat i solen och suttit och tittat på katterna som ligger mysigt ihopslingrade i fönstret och värmer sig i solen. Ser så mysigt ut så jag vill liksom kravla upp på fönsterbrädan jag med. Det skulle den verkligen inte hålla för.

Här väntar lite tvätt som ska vikas och så ska det lagas mat inför kvällen, vad det nu ska bli?

Är genomförkyld men inte helt nästäppt och igenmurad som man brukar känna sig. Orkar göra saker så jag hoppas att denna förkylning skall vara lite mindre besvärlig än de tidigare denna vinter.

MonicaLagerquist
0

Nu har vi varit ute och gått i en timme.Underbart skönt fast kallt på vissa ställen.Det mesta av veckans Pawpedskursens uppgifter är klara.Har bara en uppgift kvar och den ska jag fundera lite över medans jag fixar lite i köket.Potatisgratängen står redan i ugnen.

RacerDonnans
0

Har storstädat hos karrungarna och busmyst i timmar.
De är för underbara.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnnicaB
0

#7 Måste bara än en gång påpeka att den där lilla tjejen är helt uuuuunderbar!

*** Qui vivrqa verra ***