God morgon 4 Mars 2010
Jag ska tillKatrineholm och träffa min egen M&M ;) (Myra och Mage). Som en nöt med chokladöverdrag… näää! Nu ballar det ur!
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Har en massa måsten idag men vi får väl se hur det blir med det.Ikväll är det första kurstillfället i G3 det ser jag verkligen fram emot.
Men först en kopp kaffe till.Ha en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon…
Idag känns det bättre men inte riktigt bra.. Jag som verkligen inte vill vara sjuk. Gah.
Jag sitter och väntar på att dommarfördelningen skall komma upp till Norak, nu är det bara lite mer än två veckor kvar.. Oooh! Börjar bli nervös faktiskt.
Har köpt ett mönstrat tyg som ska bli fondvägg till mitt mörklila burskynke… Hoppas det blir fint =)
Ha en bra dag alla.
God morgon alla.
TS Vi får starta en Myra-bebistråd!Jag gör det om jag hinner före dig.
Väntar kattfolkbesök idag igen.Det är alltid lika trevligt.Blir nog en extra mugg kaffe och massor av prat och kattungegull.Sedan blir det paus i 2 dagar innan nästa kommer
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Jag har druckit vad kaffebryggaren kallar 4 koppar kaffe, jag kanske ska sluta använda mina temmuggar till allt;)
Twiggie du får hälsa till M&M!
Katterna fick igår två nya soffor sin dom nu kallar sina egna, dom har lagt beslag på varsin och Phoebes soffa är redan full av hennes små glitterbollar…
Med mitt första barn gick jag 3 dagar över tiden. Det känndes om 3 veckor ungefär…. Man var så fixerad vid datumet för beräknad födsel, även om man visste att det kunde hända 2 veckro före och 2 veckor efter. Barn 2 hade den goda smaken att födas exakt på beräknade dagen :)
*** Qui vivrqa verra ***

Mina två första (tvillingar) kom sex veckor för tidigt.Tredje barnet kom också sex veckor för tidigt.Fyran kom tre veckor för tidigt och sista och femta barnet kom bara tio dagar före beräknad dag.När den sista kom kändes det som om jag gått över tiden med flera veckor.
Stolt ägare till tre La permer

Veckan har varit kaotisk och jag har inte varit ute på nätet många minuter. Har haft en massa biltrassel och hållit i en kurs som skulle förberedas före också….
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.