Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 421 ggr
cetla74
0

Sjövilda djur?

Har ni liksom jag märkt en förändring på era djur? De är bråkiga, kräver uppmärksamhet, verkar uttråkade TROTS att man aktiverar dem!

De vill ju av förklarliga själ inte vara ute på balkongen men av någon anledning verkar det vara just dit de vill och när man öppnar piper de in som skållade små troll!! :-D

Kan kastrerade katter känna på sig "kattmånaden"? Blir de oroliga och rastlösa av det tror ni? Eller är det bara för att det är mörkt, kallt, ingen fågel som flyger någonstans….hmmm…trist helt enkelt?

Hur tänker ni?

Trollhassel
0

Helt klart känner de av "vårkänslor", även de kastrerade katterna. Tveklöst! Här i grannskapet finns flera kastrerade utekatter som börjar yla och dra omkring, även dem. De blir helt tossiga såhär års.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0

Yes! Vårkänslor har vi alla! Mina brudar ropar och jamar, klänger och kramar Kyss

Så är det ju på våren Flört Även jag själv är lite extra fladdrig känner jag FörvånadFlört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Jopp, kastraterna här känner av att det är vår i luften. De märker nog av att det är ljusare tidigare på mornarna. Hur det är med Spike vet jag inte. Han är konstant busgalen ;o)