Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 237 ggr
EvaG
0

God morgon 2 februari 2007

God morgon. Precis hemkommen från arbetet och blivit välkomnad av två katter, som satt innanför dörren och väntade på sin trötta matte. Väluppfostrade som de är går de oxå och lägger sig när jag kryper ner i sängen. Ha en bra dag nu allihopa. I morgon är det Katt-Expo.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Sov gott Eva. Själv ska jag iväg och jobba. Ska också på Kattexpot imorgon. Sköt er nu på andra dagen på andra månaden

Gittan
0

God morgon. Fredag och i kväll ska vi ha fest hemma. Mycket att fixa med innan. Måste handla m-m- Ha det nu bra.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

God morgon, jag har inte alls sovit gott. Misstänker att det är lite oro i magen som spökar… Jag är nog allt lite spänd inför helgen.

Ha en bra dag! Skrattande

La_Joz
0

God morgon! Idag är det jobb som gäller, och ikväll födelsedagsmiddag hos en kompis. Fullt upp hela tiden! Det är väl konstigt hur man tänker. "Hm… Om jag åker hem direkt efter jobbet, så hinner jag sitta framför datorn ca 1 timma innan jag måste åka igen..". Klarar inte en dag utan iFokus!

Lullan1: Jag förstår att du väntar med spänning! Tror inte det är oro i magen, utan snarare fjärilar!

Ha en bra dag!!