God morgon 1 februari 2007
God moegon på er. För mig är det sovdags. Ha en bra första februari allihopa.
God morgon. Första februari - en kort månad. Toppen med en kort månad vinterhalvåret. Sköt er allihopa
God morgon. Snart ska hunden och jag gå ut på en kortare morgonpromenad. Senare under dagen blir det en långpromenad. Tycker det är kul att så lätt kunna gå in på din sida Leffe, bara att trycka på bannern ovan.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God morgon! Cyklade till jobbet idag, och såg därmed en underbar soluppgång! Solen har visserligen inte kikat upp än, men vilka färger! Snacka om bra start på dagen!
Lullan1: Nu är det verkligen nära! Snart är hon hos er! Du måste lova att överösa oss med bilder!!
Ha en underbar dag allihopa!

God morgon från ett mulet Alingsås.
Jag ska snart iväg till praktiken i Djurshoppen.
Det blir dyrt att vara där. Hittar nya saker till katterna varje dag som jag bara MÅSTE testa. :)
Visst skämmer man bort sina älsklingar?
Ha en skön dag

God morgon på er. Hoppas eran dag blir bra. Själv ska jag nu krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv med feber, täppt näsa, halsont och en fruktansvärd hosta.
haha, snacka om att detta var ett trist inlägg. ;-)
Hoppas ni får hålla er friska allihopa.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Krya på dig ÅsaF ! Själv ska jag tvätta 6 maskiner idag *suck* fast katterna hjälper gärna till att sortera tvätten eller gömma sig i den *skratt*
Lullan1 vad söt Jissa är! Kul för dig!!
Ha det bra alla!
God kväll!
Jag lovar att överösa er alla med massor av bilder på Jissa, Doris och Findus i alla möjliga lägen!
Däremot börjar jag faktiskt bli lite nervös…
Jag har en hel fjärilsfarm i magen -tänk om det inte funkar? -tänk om Findus är dum? - tänk om Doris fräser? …. Tänk om…. Jag hoppas det går bra, det måste bara gå bra. Det kommer att gå bra, eller hur? 
Men som jag längtar….

#8 Det är klart att det kommer gå bra! Doris och Findus ser ut som snälla änglar båda två, så de kommer säkert vara snälla mot lilla Jissa! Vem kan motstå ett sånt charmtroll som henne!?!