God Morgon 28/2 Söndag
God Morgon Idag för 27 år sen flyttade vi in i vårt hus i Örsundsbro.Det firade jag med att föda två flickor.Så idag ska det in till det ena av "barnet" oxch äta sallad och tårta.Det andra "barnet" firade vi i torsdags på IKEA.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
#0 Ett 27 år försent grattis till huset och till tvilingflickorna, fast de får ju bli grattade i dag också
Här snöar det som vanlig, fast i går töade det lite, det verkar även som om dimman lättat lite i dag. Det är snart dags att börja med frukosten här så det finns lite att äta då mina gäster vaknar.
Ha en bra dag!
God morgon.Grått och fint ute.Fåglarna ber varandra dar åt helvete när solen skiner,så vi får se om de är lika ivriga denna solskensfria dag
De är ju vårtecken om några ..Väntar på besök från 2 eller 3 herrar på eftermiddagen.Blir väl en paus för mig med snabbfika och lite kattprat.Trevligt avbrott i vilket fall.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#0 Grattis!!
Jag är ensam hemma, jobbar, stökar, kopplar av och surfar……
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God morgon!
Idag är sista dagen på långledigheten för mig (9 dagar) och sista dagen på "långledigheten" för min sambo (sen i Juni), Han har fått tillbaka jobbet efter varslet igen!
Kan säga att det är en sån stor lättnad att båda nu jobbar heltid…
Igår var vi och storhandlade och jag skulle köpa nya stövlar till mig själv.. Är jättesnål när det kommer till att handla till mig själv och nu fick jag äntligen köpt ett par…OCH en ny Peewee låda, OCH en ny transportbur.
Konstigt hur lätt det är att lägga pengar på katterna och vara snål till sig själv… Dom små prinsessorna är fruktansvärt bortskämda här hemma :D
Tänkte locka hit min vän idag så hon kan ta lite kort på katterna, var längesen jag fick nya bilder på dom nu! Saknar min älskade kamera….
#4 Vi är sådana vi kattfolk.Viktigast hemma om man inte har pengar,är kattmat,kattsand och en slant till veterinären om det skulle behövas..Har jag kaffe och toapapper till mig så är jag glad.Man får små krav med tiden.
Vad har hänt med den minsta cornishnakenfisen?har du bara 2 katter nu?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora