Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 870 ggr
MyTwiggs
2010-03-02 15:04
0

Fodervärd sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi söker fodervärd till vår nya tjej som bör anlända till Sverige någon gång i April. Vi vill hitta en pålitlig och trevlig familj för henne att ingå i. Eftersom hon redan är en bit över året så har vi fattat det tunga beslutet att inte ha henne hemma (mer än möjligen när hon ska ha sina kullar). Vi vet att våra katter är mycket toleranta och snälla, men vi vill inte ta in en till fullvuxen honkatt till våda andra fertila brudar, då det kan finnas gränser för vad bostadens drottning kan acceptera Flört

Tanken var att hon skulle ha kommit hit tidigare, men av olika anledningar har hennes flyttadatum blivit uppskjutet och vår otåliga väntan har blivit mycket lång.

Vi har för avsikt att ta minst tre kullar på henne och ställa ut henne ofta. Hon är van vid barn och hundar och hon är social och trevlig som cornishar ska vara.

Hon vill gärna bo med någon annan katt eller hund och i första hand inom ett rimmligt avstånd så att vi kan besöka henne och stifta bekantskap med henne och hennes nya familj. (men är du intresserad och bor en bit bort, hör av dig så diskuterar vi)

Maila mig eller ring mig vid intresse så ska jag berätta mer om henne och om hur det är att vara fodervärd till en katt i vårt katteri!

mytwiggscattery@gmail.com

070-2910229

Besök också vår hemsida för mer information om våran uppfödning.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com