Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 721 ggr
[Silkwaves]
0

Mina Vampyrer redan 6 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Otroligt så fort tiden går. Dessa två bäsar är de mest mätta ungar jag någonsin haft. Fem veckor innan de alls smakade på annan mat än mamma Bella. Men mitt devis är att så länge de är friska och går upp i vikt är det ingen fara på taket.

Nu äter de kycklingkorv med glädje, lammfärs och ost ( ja osten är inte meningen.. den knycker de små rackarnaFlört) Mjukmat går ner, men torrisar näääe det är fortfarande blurk.

Här kommer lille Janne (claude till fint)

[Silkwaves]
0

och så har vi lille lakritsprinsen Godric.

LinusCRX
0

Underbara små vampyrer! Är helt kär i Jannes vita morrhårskuddar! Man vill ju bara pussa på dem Kyss

Lakrits är smaskens och det är Godric också!

Underbara individer dessa två.

Eine
0

GosingarKyss.Jag undrade bara ,kan en vampyr verkligen kallas för JanneObestämdSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Fina gossar.

Stolt ägare till tre La permer

AmazingNature
0

Så fina KyssKyss

Mina bengaler hälsar att de inte åt annat än mammas mjölk de 7-8 första veckor av livet…

lockar
0

Fina gossar.

[Wiveka]
0

vilka gullungarKyss

Pus-
0

Så fine de er. Lakritsprinsen er veldig lekker Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

[Silkwaves]
0

Grabbarna hälsar och tackar och

#3 Janne hälsar att det verkar gå alldeles utmärkt än så länge Skrattande

#5 Skönt att höra att jag inte är ensam Glad

Eine
0

#9 Skrattande  och man är aldrig ensam om någonting.Vad som än diskuteras(bland annat här) har någon annan också upplevt.Det känns så skönt.Mitt pyttebekymmer just nu är att mina 5 vampyrer inte vill ha tillägg fastän jag tycker de är lite små.Bara mammamat duger och hon börjar ledsna på den ständiga servicen som förväntas av henne.Snart är de 4 veckor och då ska de presenteras fast föda.Det ser vi fram emot HP och jag.

AlexH
0

#10.. jag hade svårt med att ge tillägg åxå.. fast nu behövs det inte längre.. det var en av de små som jag ville stötta.. men han vägrade ta nappflaskan :) så jag fick ge mig och Kyra fixar det själv nu… ska också börja med fast föda… lite tips utöver köttfärs? kyckling.. köper du färs eller köper du hel och maler? eller kör du blötfoder för kattungar?

*kram*

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AnneAlva
0

Mmm, vilka gosegrabbar! Kyss Och jag som inte är så förtjust i lakrits, jag kanske får ändra lite på smaklökarna. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

Utanför ämnet,ursäkta TS.#11 Kysskram på dig själv du!Jag köper svensk köttfärs och fryser in i pytteportioner och tar fram varje dag.Kyckling både rå och kokt.Det är dessa två proteinkällor jag alltid börjar med och som jag ger 1 gång per dag till dem.Med tiden tillför jag annat kött också,och växlar.Så småningom går de dessutom på mammas torrfoder och vatten.

AlexH
0

#13 tackar!Skrattande

TS - sorry, jag tänkte inte på att jag pratade utanför ämnet.. ps du kan posta över the black handsome one Kyss vilket härligt uttryck!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Silkwaves]
0

#14 Inga problem, inte ett dugg känslig för sånt Glad

Jag kör helmald kyckling jag och svensk köttfärs som Eine + Mjau och torrisar när de behagar äta det.

Lille Godric blir sälliskisse i Västerås och kommer att få ett underbart hem -Lite synd att inte gå vidare med honom, men ett så här bra hem tackar man inte nej till.

polina
0

Åh Anki, vad kula tt se dina grabbar! Fina de har blivit! Godric är min favvo måste jag nor erkänna!

Sjukt roligt att jämföra med mina här hemma. Måste få tummen ur och ordna lite bilder på mina med!

===

LinusCRX
0

#16 JaPolina - det måste du! Flört

Strawberrygirl
0

De är otroligt fina de här killarna, älskar lakrits. = )

RacerDonnans
0

Härlig svartvit tuffing även om svartingen verkar go också.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Silkwaves]
0

Jagade bebisarna idag med kameran. De är ju snart sju veckor.

Blev lite busbilder. Är själv så fascinerad över Godric. Han är min störste kattunge någonsin och väger redan 800 gram, men tjock eller kraftig? Njäe inte precis Skrattande

[Silkwaves]
0

Hans öronställning ( bortse ifrån KalleAnka polisongerna är ni snälla Glad)

[Silkwaves]
0

och så söta Janne (Claude) vill också busa.

MyTwiggs
0

Raringarna!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com