Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettvideo-snuttar
Läst 1783 ggr
fonzan
0

4 lekande kattungar

Liten film på S*Velourkattens 2:a kull.

http://www.plyschkatten.com/MOV00005.MPG

Anna77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

såå söta. och vilka skutt! den leksaken är den bästa, det tycker mina kissar med! kolla bilden på min oriental!

fonzan
0

jepp. den är en favorit. när denna kull bodde hemma hos oss hade de nog iofs en annan favorit och det var ett måttband (sånt där i metall).

Lullan1
0

Kyss Filmer på lekande kattungar borde förbjudas! Flört Vill ha, vill ha, vill ha!

#1 Vilken riktigt busblick!

kissan78
0

Inga hämningar där inte!! Skrattande

Vilka sötnosar!! Är det dags för någon ny Velolurkull snart? :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

La_Joz
0

Fonzan, dom är helt underbara!!!
Verkligen söta kissar!!!

Nu är det bestämt! Om det går bra för min sambo på onsdag när vi ska till Stenungsund och hälsa på en crx-ägare för att kolla allergin, så ska vi absolut ha en röd katt!!!

Alla katter är ju så himla söta, men jag har verkligen fastnat för de röda!

Majsans lilla Doris (som är Januari-Cornishen) fångade mitt hjärta med en gång. Nu har jag ytterligare 4 sötnosar att kolla på när jag längtar som mest!!

Lullan1
0

Jag vill också ha en röd cornish, tycker att det är lite speciellt med dem! Men så vill jag ju ha en padda, en vit med blå ögon, en maskad med vitt osv osv… Glad

EvaG
0

Gud vad gulligt!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

fonzan
0

Den röda lilla vildingen i filmen är faktiskt just nu aktuell för omplacering. Ni kan se under fliken Omplacering. Hon heter Twig och måste tillsammans med  kompisen Elton flytta till ett nytt hem pga mattes allergi. Se även bilden här.

De andra 3 lekande ungarna är cremefärgade och allihopa hanar. En av dem  finns tillgänglig som avelshane. han har en egen sida:

http://mozilla.affe.nu/ 

#4 Vi hade tänkt oss någon kull i vår eller sommar egentligen men pga renoveringsarbete som drar ut på tiden så är alla planer en aning osäkra…

fonzan
0

oops. det blev visst fel bild… hehe. men den är ju också fin. här kommer i alla fall bilden på twig ensam och i vuxen ålder tillsammans med kompis Elton.

cornish
0

Underbar videosnutt!!- jättekul om fler skickar in videos!

Jasså det är Twig…jag har ju gråtit över honom under omplaceringen…skulle så gärna vilja ta över honom..Men nu är de ju två som hör ihop och jag önskar matte lycka till!

Vill också ha en röd nästa gång…hmm var det så många här som vill det? Lär bli en het färg att få tag på kanske eller är den redan det??Har ingen koll på vad som efterfrågas mest..

#5 Ja-här är en till som är kär i Doris!Kyss- men hon är ju lite ljusare röd tror jag..minns ej hur hon såg ut som vuxen-såg en bild någonstans.

En annan av mina röda favoriter bland medlemskatterna är Potjemkin-eller Timon som han kallas…Rexanns katt från S*Djäknens uppfödning..

Man har ju en röd cocker spaniel…så det skulle ju matcha varandra..

jonnyroland
0

hur får man igång filmerna? som ni vill visa? är jag dum eller?

Tette81
0

Ååh vad söta : ) Längtar tills det blir dags för Diesel att få bebisar!! Det var så länge sedan jag hade kattungar nu, det är ju den bästa terapi för detta vintermörker *mysigt*

Catwoman
0

Skulle oxå vilja ha en sån där sötnos. Men det går tyvärr inte för tillfället

Var positiv -må bra

Bandy iFokus