Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 463 ggr
[kraig]
0

God morgon 26 feb.'10

Hejsan, såg inget sånt här inlägg idag, så passar på att göra ett eget. För idag är nämligen en STOR dag :)

Jag har tagit ledigt från jobbet för idag kommer nämligen 2 st Cornish-damer hem till mig för att stanna. Åh jag är SÅ GLAD!! Som jag har längtat.

Hoppas ni alla får en jättebra fredag och fortsatt helg.

Tjing tjing!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är det lugnt och skönt. Jag är ledig idag och ska ägna mig åt målning och lite keramik. Härligt!

# 0 GRATTIS! Det är inte någon liten dag detta! Har du cornish sedan tidigare? Är detta dina första cornishar så jag jag grattulera dig till början på ett nytt liv! Flört Vilka är de?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Mona22
0

Godmorgon. Ville inte upp i morse. Ska strax på akupunktur i ryggen. sedan är det jobb som gäller. Önskar man kunde vrida tillbaka klockan och sova en stund till.Obestämd

[kraig]
0

#1 Det är mina allra första Cornishar :) nu vänds både livet och hemmet lite upp-och-ner har jag på känn och det är jag väldigt peppad över :D
Katterna är S*Kvasikattens Bernadette och S*Kvasikattens Eirinn, 3 resp. 2 år gamla. Jag har haft "vanliga" huskatter tidigare men blev så allergisk så de fick flytta. Men det visade sig sen att jag tål CRX och det är jag ju såklart mäkta glad över!

MyTwiggs
0

# 3 Härligt! Jag tål också cornishar trots lätt kattallergi Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[kraig]
0

#4 Ja, visst är det härligt! Det är ju så tomt utan katter hemma..!

Salmissra
0

God morgon!

#0 GRATTIS! Jag gjorde samma "resa" som du i våras… Nu är jag helt fast…

Sitter just nu och ska åka och plocka upp min sambos tre småsyrror och sen ska vi bege oss till göteborgshorseshow! Wihoow!

Fick VIP biljetter till logerna igår… Ska bli askul!

Ha en bra dag allihopa!

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Känner mig trött och sliten så vi får väl se hur mycket som blir gjort idag.

Har två extrakater hemma just nu så det är lite fräsigt ibland.

LilllGrisen tycker att Q och Stella är läskiga så han gråter och vill helst sitta i knä.Undrar om det blir karl av honom till slut.Fast jag är ju glad om det dröjer ett tag.Det är betydligt enklare att ha en lillkille mot att ha en kåt fertil hankatt.

Stolt ägare till tre La permer

Lindavictoria
0

TS: är fast sedan mina två töser flyttade hem till oss i höstas, trots att det inte alltid varit helt okomplicerat. Vi konstaterade häromdagen att livet har delats upp i tiden före och efter katterna Flört

Underbart att kunna ha katt trots allergi och cornishen är ju en fantastisk ras!

Fredag idag och det känns jättebra. Snart är OS slut och det känns också bra! Kul ibland men tröttnar också på det. På det stora hela är jag nöjd med tillvaron men tycker det är tråkigt att det inte blir ett hus till salu som skulle passa mig (och min plånbok förstås).

Leffe
0

#0 Lycka till med dina Cornishar. En helt underbar ras

Själv är jag jättetrött, men ska ut och handla. Får hjälp med det som tur är.

Sköt om er