Kyras kids 3 veckor idag
Tiden går fort. och jag kan ju säga att kidsen inte tycker det är lika kul att bli fotograferade… som jag önskar.. så här kommer en blandning, inte så många individuella bilder…
min röda älskling.. honom är jag KÄR i!

Så mange søte fine mønstrede puser
Er så lekkert med mønster, gleder meg til bilder av de når de blir større.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Söta rödingen var fin
#7 jaaaa Rödingen har liksom krypt in i mitt hjärta och jag är kär ! Tusan åxå att han inte är en hon.. ;)
Sötnosar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Ja rödningen är fin.Trist att det är fel kön på den.
Stolt ägare till tre La permer
#8 Fin-fina ungar,och varför inte köpa in en hona som passar honom stamtavlemässigt och uteseendemässigt?? Då kan du använda din älskling ,och han är plötsligt inte alls av *fel *kön
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#11 nog har jag tänkt på det.. men jag måste skynda långsamt.. kan inte har för många katterpå en gång då jag har både hundar och ungar hemma.. hade jag vart solo och bott stort.. hade jag nog behållt han :)
#10 hm undrar om sexbyte funkar på katt? dock gör det ju ingen hjälp för framtida avel…
Sötingarna
Låter klokt Alex och jag vet hur det är .. jag har precis gjort samma val, även om min kärlek är korpsvart… men alldeles felkön och jag ska inte köpa en hona, ska inte köpa en hona, ska inte…..

Fina små 
hmm och jag behöll Batly trots att han har HELT fel kön 
Så nu min uppfödning består av endast …. en fertil hane
jag är nog knäpp dock …

Vilka små sötnosar!
Jag tror jag smälter trots kylan. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 14.. hm det är just det jag försöker undvika… att börja min uppfödning med en hane 
nu har alla fått sina namn, så jag ska presentera dem när jag fotat dem igen .. det är till så gott som 100% rätt med könen
4 hanar och en liten tjejja :)
# 16 Jag kände mig tvungen att sälja den klockrena "keepern" i min första kull. Han var avlägset bättre än sina 4 systrar. Ironiskt…. men jag tror att det blir bra som det blir. Ibland får man välja på kön istället för utseende… eller nåt…
Hoppas att jag ska slippa det framöver 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com